aA
Lietuvos vyrų regbio-7 rinktinė galingai pradėjo pasirodymą Europos čempionato „Trophy“ diviziono turnyro pirmajame etape Zagrebe (Kroatija).
Jonas Mikalčius (Evaldo Šemioto nuotr.)

Antrosiose grupės rungtynėse šeštadienį Lietuvos regbininkai sulaukė rimto Kroatijos komandos iššūkio. Alinančiame karštyje vykusiose rungtynėse lietuviai galiausiai palaužė šeimininkus 22:12 (10:12).

Trečiajame mače Jono Mikalčiaus vedami lietuviai 39:0 (22:0) pranoko Danijos rinktinę.

„Diena buvo gera. Laimėjome visas trejas rungtynes. Itin gerai sužaidėme su danais. Tai buvo tikras pavyzdys, ką daro komandinis darbas. Laimėjome grumtynes ir žaidėme visai kitaip negu pirmose dvejose rungtynėse. Labai džiaugiamės šia pergale, nes Danija yra stipri komanda. Dabar vykstame ilsėtis ir lauksime naujų kovų sekmadienį“, – kalbėjo J. Mikalčius.

Pirmosiose C grupės rungtynėse lietuviai net 43:5 (31:0) sutriuškino Bulgarijos komandą.

„Visai neblogai praėjo pirma diena. Su bulgarais ilgai kontroliavome kamuolį ir laimėjome dideliu rezultatu.

Kroatai kažkiek nustebino, nes tikėjomės kietų rungtynių, o jie nesivėlė į kontaktą ir stengėsi laikyti ant kojų. Jie ilgiau kontroliavo kamuolį ir tai buvo daug sunkesnės rungtynės, bet laimėjome.

O su danais parodėme gerą žaidimą. Iš 14 minučių gal 12 ar 13 valdėme kamuolį ir su geromis nuotaikos pasitinkame rytojų. Labai svarbu su gera nuotaika pabaigti dieną. Dabar analizuosime varžovus ir ruošimės kitoms kovoms“, – pridūrė kitas Lietuvos rinktinės narys Dovydas Taujanskas.

Visas trejas rungtynes laimėję lietuviai grupėje užėmė pirmąją vietą. Ketvirtfinalyje mūsiškiai susitiks su Liuksemburgo komanda.

Antrasis „Trophy“ turnyro etapas birželio 22-23 dienomis vyks Bosnijoje ir Hercegovinoje. Šių varžybų čempionai iškovos teisę žaisti elitiniame „Grand Prix“ divizione, o abu finalininkai pateks į olimpinį atrankos turnyrą.

Moterų rinktinė – taip pat ketvirtfinalyje

Ten pat Zagrebe vyksta ir Europos moterų mažojo regbio čempionato „Conference“ diviziono turnyras. Tikrą dramą išgyvenusios Lietuvos regbininkės sugebėjo pasiekti svarbiausią tikslą –iškovoti kelialapį į ketvirtfinalį.

B grupės varžybose lietuvė 5:29 pralaimėjo Latvijai ir 0:24 neatsilaikė prieš danes. Vis dėlto susikaupusios mūsiškės trečiosiose rungtynėse 10:0 pranoko slovakes ir grupėje užėmė trečiąją vietą.

Po sėkmingai susiklosčiusios situacijos kitose grupėse, Lietuvos rinktinei atiteko paskutinis bilietas į ketvirtfinalį. Visus 10 taškų Lietuvai rungtynėse su slovakėmis pelnė Gintarė Aramavičienė.

„Patekome į grupę su turnyro favoritėmis danėmis ir latvėmis, bet kova buvo tikrai graži. Pavyko nugalėti slovakes ir du kartus prispausti kamuolį įskaitiniame plote.

Nuotaikos nesuprastėjo, žiūrime į rytojų. Įvykdėme svarbiausią tikslą, bet dabar laukia dar rimtesnės kovos“, – sakė Lietuvos rinktinė narė Austėja Minkevičiūtė.

Ketvirtfinalyje Lietuvos regbininkės žais su A grupės nugalėtoja Moldovos komanda.

Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(4 žmonės įvertino)
4.0000

Rapšys pasaulio čempionate liko greta prizininkų pakylos

Lietuvos plaukimo žvaigždė Danas Rapšys Pietų Korėjos mieste Gvangdžou vykstančiame pasaulio...

Lietuvos baidarių ir kanojų irklavimo čempionate – favoritų pergalės

Trakuose vykstančiame atvirajame Lietuvos baidarių ir kanojų irklavimo čempionate, kuriame...

40-metis Pacquiao pasiuntė varžovą į nokdauną ir atėmė iš jo čempiono diržą (6)

Las Vegaso „MGM Grand“ arenoje vykusi bokso šventė baigėsi Manny Pacquiao triumfu. 40-metis...

Užtikrintas startas: Rapšys pateko į pasaulio čempionato finalą (17)

Pietų Korėjos mieste Gvangdžou vykstančiame pasaulio vandens sporto šakų čempionate prasidėjo...

Pasaulinė FINA Aquatics diena atkeliauja į Lietuvą

Liepos 23 dieną Palangoje pirmą kartą Lietuvoje bus švenčiama Pasaulinę FINA Aquatics diena....

Daugybės negalavimų kaltininkas gali būti to paties vitamino trūkumas: gydytojai tai vadina šių laikų epidemija (29)

Dabar pats laikas natūraliai „pasirinkti“ įvairioms organizmo funkcijoms gyvybiškai svarbaus...

Erdogano oponentai iš Stambulo spintos traukia skolų skeletus: geruoju tai nesibaigs (64)

Turkijos opozicija du kartus metė iššūkį prezidento Recepo Tayyipo Erdogano politiniam aparatui...

Gyvai / Europos jaunimo čempionatas: Lietuva – Turkija tiesioginė vaizdo transliacija

Lietuvos jaunimo (iki 20 metų) krepšinio rinktinė stoja į paskutinį mūšį Izraelyje...

Užkalnis rado blogiausią restoraną šalyje (nuolat pildoma) (290)

Mielieji mano skaitytojai, vyrai ir moterys, mergaitės ir berniukai, jūs norėjote, prašėte,...

Rapšys pasaulio čempionate liko greta prizininkų pakylos

Fausta Marija Leščiauskaitė. Kas geriau – vaikai ar šunys? (209)

„Kam man tas šaldytuvas, jei aš nerūkau“ – čia toks anekdotas, keliais dešimtmečiais...

„Panathinaikos“ prezidentas: su Šiškausku būtume laimėję Eurolygą tris sezonus paeiliui tikisi, kad Jasikevičius sugrįš (7)

Atėnų „Panathinaikos“ prezidentas ir generalinis vadybininkas Manos Papadopoulos bendraudamas...

Mokslininkų atradimas į vabzdžius privers žiūrėti kitaip: prieš traiškant vorą, reikėtų gerai pagalvoti (7)

Mokslininkai jau anksčiau žinojo, kad vabzdžiai junta kažką panašaus į skausmą. Tačiau...

Iranas: Britanijos laivo perėmimas buvo „atsakomasis“ veiksmas (26)

Irano sprendimas perimti Didžiosios Britanijos tanklaivį buvo atsakas į šios šalies vaidmenį...