Team Brunel“ komanda, kurios sudėtyje plaukia lietuvis Rokas Milevičius, šią užduotį įvykdė su kaupu. Net ir turėdama techninių nesklandumų, ji dviem pozicijomis aplenkė pagrindinius konkurentus kinus „Dongfeng Race Team“ ir įsitvirtino antroje bendros įskaitos vietoje.

Tiesa, po šio etapo „Team Brunel“ nebeliko šansų kovoti dėl absoliutaus lenktynių nugalėtojų titulo – šią vietą jau užsitikrino „Abu Dhabi Ocean Racing“, nuo olandų bendroje įskaitoje pabėgę net 8 taškais.

„Etapas buvo itin sunkus, labai įtemptos keturios dienos, kai bandžiau pagauti bet kokią akimirką poilsiui, nes darbo buvo tikrai daug, o sąlygos nebuvo pačios maloniausios. Dar pamušta akis ir pasigavau peršalimą – žodžiu, ne pyragai! Vilties nepraradome iki pat pabaigos, nes trūko labai nedaug, kad prie ženklo būtume prieš „Abu Dhabi Ocean Racing“, jie tik paskutinę valandą sugebėjo „išsipjauti“ priekyje mūsų“, – iš karto po finišo pasakojo buriuotojas R. Milevičius. - Gal pamiegojus viskas šviesiau atrodys.“

O džiaugtis tikrai yra kuo. Nors aštunto etapo rezultatų kontekste penkta „Team Brunel“ vieta gali atrodyti nuviliančiai, bendros įskaitos atžvilgiu ji reiškia pergalę prieš pagrindinius konkurentus „Dongfeng Race Team“. Finišavę dviem pozicijomis anksčiau nei „Dongfeng Race Team“, į paskutinį etapą jie pajudės pagrindinius konkurentus lenkdami dviem taškais.

Šis rezultatas džiugina dar ir dėl to, kad komanda sugebėjo jį pasiekti net netekę pagrindinės priekinės burės, kurią, neatlaikiusią vėjo įtampos, „papuošė“ trijų metrų plyšys.

„Buriavome į 33 mazgų (beveik 17 m/sek.) greičio vėją ir milžiniškas bangas. Čia juokų nėra. Tai tiesiogine žodžio prasme yra sąlygos, kai laivai lūžta“, - apie plyšusią burę pasakoja „Team Brunel“ reporteris Stefanas Cooperis.

Tiesa, techniniai nesklandumai neaplenkė ir „Dongfeng Race Team“ komandos – sugedus vandens gėlintuvui, įgulos nariai gėlinti vandenį turėjo rankiniu būdu, kas eikvojo trumpame etape itin svarbius fizinius sportininkų resursus.

„Reikia pasidžiaugti, kad pavyko mums atsitiesti, nes vienu metu mes atrodėme labai prastai, kai „susprogo“ mūsų J2 burė. Tada mes nesugebėjome laikytis su laivynu ir labai sparčiai jiems pralošinėjome, bet išlaukėme vėjo pasisukimo ir pavyko atsitiesti“, - teigia R. Milevičius.

Paskutiniame etape – įtempta kova dėl vietų ant nugalėtojų pakylos

Nors įprastą etapų lyderių hierarchiją šįkart sugriovė pirmąkart per 25 metus etapo pergalę iškovojusi išskirtinai merginų komanda „Team SCA“, bendros įskaitos rezultatams tai didelės įtakos nepadarė. Regatos lyderiai „Abu Dhabi Ocean Racing“ šiame etape finišavo treti, tačiau to užteko užsitikrinti solidų 8 taškų pranašumą. Toks taškų skirtumas nepalieka beveik jokių galimybių lyderius aplenkti per vieną likusį etapą.

Vis dėl to kol kas lieka visai neaišku, kas greta „Abu Dhabi“ stosis ant apdovanojimų pakylos Gioteborge jau šio mėnesio pabaigoje. 2-5 bendros įskaitos pozicijas viena nuo kitos skiria vos po 2 taškus. Tai reiškia, jog paskutinis etapas nusimato įtemptas kaip paskutinė krepšinio varžybų minutė. Komandos turės kovoti iki paskutinės jūrmylės.

Bendra įskaita po 8 etapų:

1. „Abu Dhabi Ocean Racing“ - 19
2. „Team Brunel“ - 27
3. „Dongfeng Race Team“ - 29
4. „Mapfre“ - 31
5. „Team Alvimedica“ - 33
6. „Team SCA“ - 44
7. „Team Vestas Wind“ – 54

Devintas etapas iš Lorjano į lenktynių finišą Gioteborge (Švedija) startuos antradienį, birželio 13 d. Jį tiesiogiai bus galima stebėti internetu oficialiame „Volvo Ocean Race“ puslapyje.

„Volvo Ocean Race“ yra aukščiausio lygio buriavimo profesionalų lenktynės aplink pasaulį. 2014 metų spalio pradžioje startavusi regata truks iki šių metų birželio pabaigos. Iš viso devynis etapus turintis maršrutas driekiasi beveik 40 tūkst. jūrmylių (72 tūkst. km). „Volvo Ocean Race“ pripažįstamos vienu sudėtingiausių ir daugiausiai ištvermės reikalaujančių sporto įvykių planetoje šalia Dakaro ralio ar „Tour de France“ dviračių lenktynių. Gyvai varžybas galima sekti volvooceanrace.com.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)