aA
Po kontrolinių rungtynių Rumunijoje Lietuvos futbolo rinktinės treneris Edgaras Jankauskas, nepaisant neigiamo rezultato (0:1), buvo patenkintas, kad žaidėjai įvykdė nustatytas užduotis ir pademonstravo kovingą žaidimą.
© AFP/Scanpix

Treneris Edgaras Jankauskas:

„Mūsų turėtą planą vyrai išpildė visiškai. Žinojome, kokia galinga Rumunijos rinktinė, kaip ji atakuoja. Atėmėme tuos ginklus, kuriais ji pasižymi. Uždarėme kraštus, bet jie susidarė galimybę įmušti tolimu smūgiu. Be abejo, tai aukšto meistriškumo komanda, ko gero, aukštesnio už mūsų, tačiau atsidavimu jiems nenusileidome, sąžiningai vyriškai kovėmės. Varžovams nebuvo lengva pasiekti pergalę.

Ar tenkina debiutavęs Edvinas Girdvainis? Bent dabar, po rungtynių, esu patenkintas – manau, kad jis sužaidė puikiai. Bet nenorėčiau vieno išskirti, visi komandos žaidėjai atidavė visas jėgas.“

Puolėjas Lukas Spalvis:

„Manau, kad rungtynės buvo neblogos. Žinojome, ką turėjome daryti aikštėje, turėjome savo žaidimo braižą. Mūsų tikslas uždaryti plotus, apsiginti ir greitai pereiti į ataką. Manau, kad tas gerai pavyko, daug ką išpildėme.

Antrame kėlinyje gerai pradėjome, pirmas 10-15 minučių paspaudėme varžovus. Bet nuostabiu įvarčiu mus nuginklavo. Gražus įvartis, belieka pasveikinti varžovus. Nuo tokių įvarčių sunku apsiginti. Šiek tiek pritrūko sėkmės. Jie neturėjo daug progų, vieną kitą po kampinio, bet įvartis nebuvo po susikurtos progos.“

Gynėjas Vytautas Andriuškevičius:

„Optimizmo buvo labai daug, treneris mumis tiki, įkvėpė daug pasitikėjimo. Net jei pralaimėjome 0:1, galime tikrai geriau. Tačiau trečia diena esame kartu, dar reikia laiko.

Galbūt Rumunija ir neatitinka 16 vietos pasaulio reitinge, bet buvo stiprus varžovas ir davė gerą pamoką. Antrame kėlinyje šiek tiek trūko jėgų. Galbūt reikėjo daugiau palaikyti kamuolį, dažnokai jį prarasdavome pereinant į ataką. Varžovai įmušė tikrai gražų įvartį, nei gynėjas, nei vartininkas nelabai galėjo pagelbėti.“

Saugas Mantas Kuklys:

„Treneris įvedė daug ką naujo, papasakojo, kokį nori iš mūsų matyti braižą. Stengėmės įvykdyti. Žiūrėsime, reikės analizuoti, gerinti savo žaidimą. Rungtynės buvo sunkios, žaidėme su gera komanda. Netenkina rezultatas, bet nemanau, kad žaidimas buvo blogas. Visada geriau žaisti prieš stipresnius priešininkus, nes gauni daugiau patirties ir grūdiniesi tolesnėms kovoms.“

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Rinktinės gynėjas – apie sėkmės stoką: progų yra, o varžovus būna, kad gelbėja net virpstai (1)

Lietuvos rinktinės gynėjui Edvinui Girdvainiui 2018 metai buvo permainingi. 25-erių metų...

Ronaldo kviečia Messi į Italiją: jam trūksta manęs (10)

Turino „Juventus“ žvaigždė Cristiano Ronaldo pakvietė savo principinį varžovą Lionelį...

Kuklusis futbolo dievukas atvėrė kišenę – Messi įsigijo per 13 mln. eurų vertės lėktuvą (48)

Už futbolo aikštės kuklumu garsėjantis Argentinos rinktinės ir „Barcelona“ lyderis Lionelis...

„Copa Libertadores“ finale – „River Plate“ triumfas (6)

Prestižiškiausio Pietų Amerikos klubinio futbolo turnyro „ Copa Libertadores “ finalo...

Kukliame autsaiderių stadione – karštas vakaras „Real“ ekipai vos išnešė sveiką kailį

Ispanijos „La Liga“ čempionato 15-ame ture Madrido „Real“ svečiavosi kukliame Hueskos miesto...

DELFI Dėmesio centre: ar tikrai gyvenimas Lietuvoje sustotų, jei 2019 m. valstybės biudžetas bent kol kas nebūtų priimtas? (24)

DELFI Dėmesio centre - pokalbis su finansų ministru Viliumi Šapoka ir Seimo biudžeto ir finansų...

Andrius Tapinas. Spjausit mokytojams į akis? Nesistebėkit, jei bus atsakymas (835)

„Išėjo ne tiek ir daug žmonių “ – viešai sako premjeras Saulius Skvernelis .

LKL teisėjų galva – apie peštynes Kaune ir Šaro veiksmus jose, skandalą Pasvalyje bei galimas sankcijas laida „Krepšinio zona“ (4)

Pastarosios dienos Lietuvos krepšinyje buvo tokios karštos ir aistringos, kad suvaldyti aikštėse...

Statkevičiui nepatiko Julijos Janus kritika, tad šis rėžė atgal: stora esi, bulvės veidu ir kugelio smegenim (66)

Prieš keletą dienų dizainerė Julija Janus išreiškė savo nuomonę apie Juozo Statkevičiaus...

Sinoptikai žada tikrą žiemą: Lietuvą užgrius sniegas ir šaltis (55)

Antradienio dieną bus debesuota su pragiedruliais. Kritulių nedaug ir tik vietomis, didžiausia...

Aplinkos ministerija gali atitekti Kirkilo socialdarbiečiams (204)

Skiriant naujuosius ministrus, neatmetama, kad Aplinkos ministerijos kuravimas bus perleistas Lietuvos...

Lietuvė išdavė priežastį, kodėl tautiečiai taip pamėgo Turkiją: atostogos tik priedanga (118)

Kelionės po Turkiją keičia savo veidą. Anksčiau poilsiauti Antalijos ar Kemero viešbučiuose su...

Po metų darbo Tokijuje lietuvis suprato: japonai pažengę ne visose srityse (7)

„Mane labiausiai sužavėjo japonų mentalitetas. Jie visada galvoja apie žmones aplinkui. Japonai...

Lietuvos miestų eglių kova: išrinkite gražiausią žaliaskarę! (93)

Eglučių įžiebimo maratonas jau pasibaigė – tikriausiai Lietuvoje neliko nė vienos miestelio...

Tėvas vėl verčia raudonuoti Meghan Markle: patvirtino skandalingą bičiulio pasakojimą apie dukros tikrąjį veidą (12)

Meghan Markle tėvas jaučiasi įskaudintas dukters dėmesio stokos ir viešai jai primena, kad net...