„Šios lenktynės buvo sunkios visiems“, – po finišo sakė ispanas, trečiąjį kartą per pastaruosius ketveris metus tapęs „Formulės-1“ vicečempionu.

„Lietus taip ir nepasirodė – šlapioje trasoje būtume buvę daug konkurencingesni. Atrodė, kad lietus gali prasidėti bet kurią minutę, tačiau jis taip ir neatėjo, dėl ko mums labai gaila.“

„Finišas ant apdovanojimų pakylos reiškia pakilią sezono pabaigą. Dabar belieka laukti kitų metų.“

F. Alonso geriausiai žodžiais palydėjo „Ferrari“ po šio sezono paliksiantį Felipe Massą, apgailestaudamas dėl šiam nekaip susiklosčiusių paskutinių lenktynių „Scuderia“ gretose.

„Labai gaila ir liūdna, kad jam teko priverstinio pravažiavimo boksais bauda, nes Felipe šiandien nedaug trūko iki apdovanojimų pakylos. Kai pamačiau, kad jis važiuoja ketvirtoje vietoje, pamaniau, kad jam tai bus puiki šventė.“

„Gaila. Pastaruosius ketveris metus jis buvo puikus komandos draugas su puikiais įgūdžiais. Mes palaikėme draugiškus santykius.“

„Kitais metais jį rikiuotėje matysime dėvintį kitas spalvas.“

Primename, kad į „Williams“ pereinantį F. Massą „Ferrari“ gretose kitais metais pakeis Kimi Raikkonenas.
Lewisas Hamiltonas ir Sebastianas Vettelis

L. Hamiltonas: džiaugiuosi sezono pabaiga

„Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas, Brazilijos GP lenktynių finišą po avarijos ir už tai gautos baudos pasiekęs tik devintas, džiaugėsi pasibaigusiu sezonu.

Ratą iš jo bandžiusio atsiimti Valtteri Botto „Williams“ bolidą kliudęs ir taip šį iš lenktynių pašalinęs britas, tuomet važiavęs ketvirtas, po incidento pats turėjo pusę rato įveikti prakiurusia padanga, o vėliau už tai buvo nubaustas priverstinio pravažiavimo boksais bauda.

„Gavau pravažiavimo techninio aptarnavimo juosta baudą. Iš tiesų nežinau, kas nutiko. Turiu pažiūrėti pakartojimą“, – po lenktynių BBC sakė L. Hamiltonas.

„Tiesiog nežinau, kas nutiko. Pasukau į dešinę ir mes susilietėme. Akivaizdu, kad padariau kažką negero.“

„Galėjau užlipti ant pakylos, todėl taip apmaudu.“

„Tiesiog džiaugiuosi, kad viskas baigėsi.“
Romainas Grosjeanas

Finišo nepasiekęs R. Grosjeanas: nežinau, ar lenktyniausiu 2014 m.

Nežinomybėje skendinčios „Lotus“ komandos pilotui Romainui Grosjeanui „Formulės-1“ sezonas baigėsi apmaudžiai – jau antrame rate sugedusiu varikliu.

Duodamas interviu po pasitraukimo iš kovos, prancūzas prasitarė negalintis būti tikras dėl savo vietos rikiuotėje kitais metais.

„Sprogo mano variklis. Nežinau, kas tiksliai nutiko, tačiau buvo daug dūmų ir praradau galią, todėl turėjau sustoti 70 ratų anksčiau nei planavau“, – BBC sakė R. Grosjeanas.

„Nežinau (ar lenktyniausiu kitais metais – red. past.), bet tikiuosi.“

„Galime didžiuotis tuo, ką pasiekėme šiemet kaip komanda, tačiau žiūrėsime, kokia bus ateitis.“

Primename, kad „Lotus“ komanda vis dar nėra užbaigusi sandėrio su trečdalį ekipos norėjusiu įsigyti ir investuoti „Quantum“ fondu.
Sebastianas Vettelis

M. Webberis: gera karjeros pabaiga

Paskutinėse šių metų F-1 lenktynėse Brazilijoje antras finišavęs „Red Bull“ pilotas Markas Webberis pareiškė, jog tai buvo gera karjeros pabaiga.

Australas baigė savo pasirodymą „Formulėje-1“ ir nuo kitų metų dalyvaus Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate (WEC), kur gins „Porsche“ komandos garbę.

„Tai buvo gera mano karjeros pabaiga“, – po šios dienos lenktynių sakė „Red Bull“ pilotas M. Webberis.

„Noriu padėkoti Sebui, Fernandui, Lewisui ir visiems kitiems vyrukams su kuriais teko kovoti pastaruosius keletą metų. Noriu padėkoti visiems Australijos fanams ir tiems, kurie man padėjo – jie žino kas jie tokie.“

Antras šios dienos lenktynėse finišavęs M. Webberis lenktynininkų įskaitoje aplenkė Lewisą Hamiltoną bei Kimį Raikkoneną ir baigė metus trečioje vietoje.

Po paskutinių F-1 lenktynių M. Webberis sakė, kad didžiuojasi sprendimu po finišo grįžti į techninio aptarnavimo zoną nusiėmus šalmą.

„Atskirti HANS įrenginį nuo šalmo nėra taip lengva. Nuvažiavau gal pusę rato kol galų gale tai padariau. Šie bolidai yra velniškai garsūs, kai važiuoji jais be šalmo. Išgirsti įvairiausių garsų, kurių nenori girdėti, kai esi su šalmu.“

„Šiame sporte nėra taip lengva atskleisti asmenybę, kuri sėdi už bolido vairo. F-1 visada važiuojame su šalmais. Tad šį kartą buvo tikrai šaunu grįžti be jo.“

M. Webberio teigimu, jam buvo malonu, jog ant apdovanojimų pakylos kartu su juo užlipo S. Vettelis ir F. Alonso.

„Man buvo tikrai malonu taip užbaigti lenktynes – finišuoti pirmame trejete su dviem geriausiais šios kartos pilotais. Esu patenkintas, kad viskas taip baigėsi ir džiaugiuosi, jog galėsiu imtis kažko naujo.“

S. Vettelis: gaila, kad baigėsi sezonas

Devintą pergalę iš eilės šiandien Interlagos (Brazilijoje) trasoje iškovojęs „Red Bull“ pilotas Sebastianas Vettelis mėgavosi pasiektu rezultatu, tačiau apgailestavo, jog sezonas, kuris jam buvo itin sėkmingas, pasiekė finišo tiesiąją.

„Esu kiek nusiminęs, jog sezonas baigėsi“, – sakė „Red Bull“ pilotas S. Vettelis.

„Bolidas šiemet buvo fenomenalus ir darėsi vis geresnis su kiekvienomis lenktynėmis.“

„Pradėjus lyti lenktynių gale buvo sunku. Tačiau aš itin didžiuojuosi ir dėkoju komandai bei „Renault“.“

S. Vettelis taip pat padėkojo ir komandos draugui Markui Webberiui, kuris baigė karjerą F-1.

„Ačiū Markui. Mūsų tarpusavio santykiai nebuvo patys geriausi, tačiau visada gerbėme vienas kitą. Šiai komandai buvome itin sėkminga pilotų pora.“

Devintą pergalę iš eilės šiandien Interlagos (Brazilijoje) trasoje iškovojęs „Red Bull“ pilotas Sebastianas Vettelis mėgavosi pasiektu rezultatu, tačiau apgailestavo, jog sezonas, kuris jam buvo itin sėkmingas, pasiekė finišo tiesiąją.

„Esu kiek nusiminęs, jog sezonas baigėsi“, – sakė „Red Bull“ pilotas S. Vettelis.
Sebastianas Vettelis

„Bolidas šiemet buvo fenomenalus ir darėsi vis geresnis su kiekvienomis lenktynėmis.“

„Pradėjus lyti lenktynių gale buvo sunku. Tačiau aš itin didžiuojuosi ir dėkoju komandai bei „Renault“.“

S. Vettelis taip pat padėkojo ir komandos draugui Markui Webberiui, kuris baigė karjerą F-1.

„Ačiū Markui. Mūsų tarpusavio santykiai nebuvo patys geriausi, tačiau visada gerbėme vienas kitą. Šiai komandai buvome itin sėkminga pilotų pora.“

Priešingai nei ankstesnėse lenktynėse, šį kartą S. Vettelis susidūrė su problemomis, kai užsukus į techninio aptarnavimo zoną paaiškėjo, jog komanda laukė ne jo, o M. Webberio.

„Manėme, jog trasoje pasirodys saugos automobilis“, – sakė „Red Bull“ ekipos vadovas C. Horneris.

„Paskutinę sekundę priėmėme sprendimą liepti Sebastianui pasukti į techninio aptarnavimo zoną. Mums trūko vietos tiek mechanikams, tiek padangoms, taigi viskas atrodė kiek chaotiškai. Po akimirkos sustojimą atliko ir Markas. Manau, jog vis dėlto mums pavyko gerai susitvarkyti.“

Iškovojęs devintąją pergalę iš eilės S. Vettelis pakartojo praeityje Alberto Ascari pasiektą rekordą. Tačiau vokiečio teigimu, šių dviejų pasiekimų nederėtų lyginti.

„Dabar ir galbūt dar kelias savaites man bus itin sunku suprasti tai, ką mums pavyko pasiekti. Kalbant apie rekordus, jų negalima lyginti, kadangi jie buvo pasiekti skirtingu laikotarpiu.“

„Šeštame dešimtmetyje lenktynės buvo daug ilgesnės, o technika mažiau patvaresnė. Tuo tarpu dabar bolidai yra itin patikimi. Ascari pasiektas rekordas – išskirtinis pasiekimas. Mano rezultatas – tik skaičius. Galbūt į visa tai žiūrėsiu kiek kitaip, kai pasensiu ir ant galvos turėsiu mažiau plaukų.“

Priešingai nei ankstesnėse lenktynėse, šį kartą S. Vettelis susidūrė su problemomis, kai užsukus į techninio aptarnavimo zoną paaiškėjo, jog komanda laukė ne jo, o M. Webberio.

„Manėme, jog trasoje pasirodys saugos automobilis“, – sakė „Red Bull“ ekipos vadovas C. Horneris.

„Paskutinę sekundę priėmėme sprendimą liepti Sebastianui pasukti į techninio aptarnavimo zoną. Mums trūko vietos tiek mechanikams, tiek padangoms, taigi viskas atrodė kiek chaotiškai. Po akimirkos sustojimą atliko ir Markas. Manau, jog vis dėlto mums pavyko gerai susitvarkyti.“