„Ar mane tai nustebino? Ne. Manau, kad taisyklių knygoje yra tiek daug puslapių, jog kiekvienas joje ras sau tinkančią pastraipą“, - kalbėjo S. Vettelis.

„Akivaizdu, kad mūsų ir teisėjų nuomonės nesutampa. Manėme, kad galėsime pateikti kažką naujo. Esame nusivylę, kad sprendimas nebus svarstomas iš naujo. Metas judėti toliau.“

S. Vettelis mano, kad dėl daugelio problemų yra kaltos ne tik taisyklės, bet ir šiuolaikinės trasos.

„Manau, kad visa tai prasidėjo seniai, kai žmonės pradėjo klausinėti: „Ar jis kirto baltą liniją? Ar užvažiavo per daug ant kelkraščio?“.

Leiskite mums daryti tai, ko mes norime. Jei kažkas yra nepatenkintas mūsų elgesiu trasoje, tegul pastato kitokias trasas. Viskas paprasta. Nestatykite parkavimo aikštelių su išdažytomis juostomis kaip čia (Paul Ricardo trasoje).

Yra kaip yra. Kaip jau sakiau, taisyklių knygoje yra per daug pastraipų. Bet ką padarysi, ką pakeisi? Tiesiog sudeginkite taisykles.“

Antrąkart „Ferrari“ prašymu išnagrinėję Sebastiano Vettelio 5 sek. baudos Kanados GP etape paskyrimą, Prancūzijos Paul Ricard trasoje susirinkusi teisėjų kolegija paliko galioti vokiečiui paskirtą baudą. „Ferrari“ pateikti neva nauji Sebastiano nekaltumo įrodymai buvo pripažinti neesminiais.

„Neegzistuoja kokių nors esminių ir reikšmingų naujų faktorių, kurie buvo neprieinami varžybų metu. Tokiu būdu, rezultatas lieka nepakitęs“, - sakoma oficialiame FIA dokumente.

„Ferrari“ nusivylusi

„Ferrari“ vadovo Mattia Binotto teigimu, komanda yra nusivylusi teisėjų sprendimų dar kartą neperžiūrėti ir iš naujo neįvertinti Kanadoje įvykusių incidento bei priimto sprendimo nubausti Sebastianą Vettelį.

„Be jokios abejonės, mes, „Ferrari“ komanda, esame labai nepatenkinti ir nusivylę. Esame nusivylę dėl „Ferrari“ komandos, dėl sirgalių, dėl sporto. Nenorime toliau diskutuoti šia tema“, - sakė M. Binotto.

Paklaustas, ar ši tema baigta, M. Binotto atsakė trumpai: „Taip, viskas baigta.“

Daugiau naujienų rasite F-1.lt.