T. Wolffas mano, kad taisyklės gal kiek per griežtos, bet tiki, jog pilotai taps mažiau kontroliuojami iš boksų, lenktynių metu darys daugiau klaidų ir priims neteisingus strateginius sprendimus.

„Dėl naujų taisyklių esame žymiai labiau apriboti, kokią informaciją galime perduoti pilotams lenktynių metu. Pilotų sprendimai lems daugybę dalykų: strategiją, variklio galios nustatymus, padangų pasirinkimą ir net sustojimų boksuose laiką.

Bus mažiau algoritmų ir inžinierių optimizavimo, atsiras daugiau vietos klaidoms. Man patinka, kad pilotai nebus kontroliuojami per atstumą, bet priims sprendimus patys.“

T. Wolffas mano, kad taisyklių pakeitimai yra į naudą, nes padarys lenktynes mažiau nuspėjamas.

„Tai visiškai teisingas žingsnis. Buvo norima padaryti lenktynes mažiau nuspėjamas ir tai nutiks. Atsiras galimybė skirtingiems lenktynių scenarijams.

Pavyzdžiui, variklio nustatymų efektyvus naudojimas labai daug nulemia lenktynėse. Yra tam tikri apribojimai, kiek galima naudoti vieną ar kitą nustatymą. Kuo daugiau galios suteiki, tuo lengviau lenkti arba gintis.

Tačiau, kai pilotai patys spręs, kaip panaudoti variklio nustatymus, atsiras skirtingos strategijos. Pilotai naudos skirtingus nustatymus, skirtingose lenktynių fazėse, todėl pajėgumai gali smarkiai skirtis, tikėtina, kad strategijos bus mažiau optimalios.

Bus daugiau planuojama prieš lenktynes, reikės daugiau atsiminti, koks yra planas, o tada lenktynėse remiantis žiniomis ir instinktais reikiamu momentu priimti reikiamus sprendimus.“

„Mercedes“ ekipos vienas iš vadovų įžvelgė ir problemų, bet tiki, kad pakeitimai atneš daugiau naudos nei žalos.

„Mums patinka radijo ryšys ir juo perduodamos emocijos. Dabar tai smarkiai apribota, gal net šiek tiek per daug. Nežinau, ar tai gerai fanams. Jie turės žymiai mažiau informacijos, kas vyksta automobilyje.

Tačiau atsiras daugiau klaidų, rezultatai bus mažiau nuspėjami ir tai yra tikrai svarbu. Juk norime išvysti laimint ne tik favoritą. Fanams yra nuobodu, kai nugali tik dominuojantis pilotas.“

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.