Besiruošdama debiutui F-1 čempionate, amerikiečių „Haas“ toliau palaiko glaudžius ryšius su savo technine partnere „Ferrari“ ir naudojasi jos vėjo tuneliu. Priešingai nei „Formulės-1“ čempionate dalyvaujančioms ekipoms, JAV komandai negalioja apribojimai dirbant vėjo tunelyje. Manoma, kad tuo galėjo pasinaudoti „Ferrari“.

Praėjusio savaitgalio metu „Mercedes“ atstovai kreipėsi į Tarptautinę automobilių federaciją (FIA) su prašymu, kad pastaroji paaiškintų, kas tokiose situacijose yra leidžiama ir kas ne.

„Tai sportas, kuriame komandos įgyja pranašumą tinkamai interpretuodamos taisykles. Jeigu „Ferrari“ pavyko tai padaryti, tokiu atveju jie to nusipelnė“, – sakė „Mercedes“ vadovas T. Wolffas.

„Nemanau, kad jie nusižengė taisyklėms. Manau, kad „Ferrari“ ir „Haas“ tinkamai interpretavo taisykles. Nesikreipėme į federaciją tam, kad būtų paaiškinti veiksmai, atlikti praeityje. Mes, kaip ir kitos komandos, tiesiog norėjome aiškumo – kaip galima elgtis ir kaip negalima. Esu patenkintas galutiniu rezultatu.“

„Manau, kad buvo daug kalbėta apie „Ferrari“ ir „Haas“ veiksmus bei ką mes apie tai manome. Galiu tik dar kartą pasikartoti, kad į federaciją kreipėmės siekdami išsiaiškinti kaip mes galime elgtis ateityje. Norėdami kuo geriau išnaudoti darbus aerodinamikos srityje, mes aptarėme tam tikrus dalykus su savo klientėmis. Tačiau mums iškilo klausimų, susijusių su taisyklėmis.“

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.