Tuo metu Ispanijos spauda rašo, kad dukart pasaulio čempionas „Ferrari“ komandą palieka visų pirma dėl konflikto su komandos vadovu Marco Mattiacci, kuris prasidėjo Belgijoje.

Įtampa italų komandoje pradėjo kaisti po to, kai per Spa lenktynes Fernandas užėjo į „Red Bull“ boksus ir pasirašė marškinėlius savo buvusiam inžinieriui Paului Monaghanui. Vėliau italų žurnalistai pasakojo, kad šis veiksmas labai nepatiko „Ferrari“ vadovui. Vėliau Suzukoje įvyko labai emocingas pokalbis, po kurio F. Alonso labai griežtai pasisakė M. Mattiacci atžvilgiu.

Pažymėtina, kad po podiumo Vengrijoje ispanui pradėjo chroniškai nesisekti ir iš ketvirtos vietos asmeninėje įskaitoje jis dabar nusirito net į šeštąją, o per paskutinius penkis „Gran Prix“ teuždirbo vos 26 taškus.

Dauguma šių nesėkmių yra susijusios su komandos klaidomis. Pavyzdžiui, Singapūre F. Alonso negalėjo finišuoti antras, kadangi komanda, skirtingai nei Fernando, nusprendė atlikti trečią sustojimą boksuose.

Klaida su rato keitimu Sočyje ispanui kainavo papildomas 5 sek. ir dvi prarastas pozicijas. Labai aptakių M. Mattiacci komentarų fone visi šie faktai rodo, kad „Ferrari“ komandos ir F. Alonso santykiai galutinai pašlijo.

Bendradarbiavimo su italų komanda metais Fernandas maksimaliai kovojo ir jei nesugebėjo laimėti čempiono titulo, tai visą atsakomybę už tai privalo prisiimti komanda. Dėl pernelyg konservatyvių pažiūrų, „Ferrari“ taip ir nesugebėjo sukurti labai gero automobilio.

Situaciją dar labiau paaštrino tokių žmonių kaip Stefano Domenicali ir Lucos di Montezemolo pasitraukimas bei ispanų banko vadovo Emilio Botino mirtis. Galiausiai F. Alonso nustojo tikėti tuo, kad „Ferrari“ 2015 m. sugebės sukurti mašiną, kuri sugebėtų laimėti lenktynes.

Beje, problemų „Ferrari“ turi ne tik su F. Alonso – kaip skelbia Madrido laikraštis „Marca“, Maranello komanda nepatenkinta ir Kimiu Raikkonenu. Komandos netenkina suomio rezultatai, kuris trasose ne tiek daug nusileidžia komandos draugui, bet dabar yra uždirbęs tris kartus mažiau taškų nei ispanas. Ispanų žurnalistai spėja, kad šiuo metu M. Mattiacci nori pakeisti abu komandos pilotus.

Sprendžiant iš visko, krizė gali paveikti ir „Ferrari“ technikos departamentą. Pasinaudodamas tuo, kad į komandą ateina Sebastianas Vettelis, M. Mattiacci eilinį kartą bandė persivilioti „Red Bull“ technikos departamento vadovą A. Newey, bet tai nebuvo sėkmingas žingsnis. Žinodami labai griežtas „Ferrari“ darbo sąlygas, ne kiekvienas specialistas nori užimti atsakingas pareigas italų komandoje. Sklinda gandai, kad savo postą taip pat nori palikti technikos direktorius Jamesas Ellisonas.

Prisijunk prie tūkstančių sporto mėgėjų bendruomenės – tapk DELFI Sporto draugu „Facebook“, sužinok šviežiausias naujienas iš sporto arenų, dalinkis įžvalgomis ir komentarais!

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.