Tačiau vėliau imta kalbėti apie tai, jog padangos galėjo būti sugadintos pilotams užvažiavus ant aštrių trasos kelkraščių.
Britų lenktynininkų klubo (BRDC) prezidentas Derekas Warwickas neigia, jog būtent dėl to lenktynių metu sprogo ne viena „Pirelli“ padanga.

„Tai visiškas šlamštas“, – pareiškė D. Warwickas. - Tie kelkraščiai yra ten nuo 2009 metų. Nuo to laiko per juos pervažiavo tūkstančiai automobilių ir jiems nieko nenutiko. Juos patikrino pati FIA. Manau, jog Bernie, FIA ir „Pirelli“ pradeda kenkti šio sporto reputacijai. Jiems reikia į viską rimtai pažiūrėti bei pakeisti šias padangas ir nesitikėti, kad visos komandos su tuo sutiks. Ant F-1 automobilių yra būtina uždėti saugias padangas“.

Iki šiol tokios komandos kaip „Ferrari“, „Lotus“ ir „Force India“ priešinosi bet kokiam rimtesniam „Pirelli“ padangų pakeitimui. D. Warwicko teigimu, šios ekipos dabar turėtų kitaip pažvelgti į susidariusią situaciją.

„Komandoms derėtų pažvelgti į save. Tai jos priėmė sprendimą, kad nebūtų naudojamos naujos padangos. Apkaltinčiau „Pirelli“, bet ji padarė viską, kad naujos padangos būtų atgabentos į Silverstouną, tačiau trys komandoms tam pasipriešino“.

„Pirelli“ ir „Formulei-1“ vertėtų gerai pažvelgti į save ir pasirūpinti, kad pilotai turėtų tokias padangas, su kuriomis galėtų spausti kiek įmanydami“.