Red Bull“ pilotas S. Vettelis geriausią rezultatą pasiekė su minkštomis padangomis. Tokią pačią taktiką pasirinko ir „Mercedes“ lenktynininkai.

Tuo tarpu penktoje ir aštuntoje vietoje likę Markas Webberis ir Fernandas Alonso geriausius laikus užfiksavo su vidutinio kietumo padangomis.

„Aš nusprendžiau pasirinkti vienokias padangas, Markas – kitokias. Kuri taktika geriausia – sužinosime rytoj“, – pasakojo S. Vettelis.

„Lenktynės bus ilgos, taigi turėsime pakankamai laiko susigrąžinti prarastą laiką. Taigi, taktika renkantis padangas, neturėtų stipriai įtakoti galutinių rezultatų. Demonstruojame gerą tempą, automobiliu taip pat esame patenkinti, taigi, žiūrėsime ką mums pavyks pasiekti.“

Rytojaus lenktynėse pirmame penketuke finišavęs S. Vettelis užsitikrintų ketvirtąjį F-1 čempiono titulą. Tačiau paties sportininko teigimu, jis per daug apie tai negalvoja.

„Stengiuosi apie tai negalvoti. Tai sudėtinga, nes kiekvieną sekundę vis kitas žmogus apie tai klausinėja. Praeityje mums gerai sekėsi susikoncentruoti ties lenktynėmis. Tą ketiname daryti rytoj ir likusiose etapuose. Esame geroje pozicijoje. Sunkiai dirbome, kad ją iškovotume.“

N. Rosbergas: iš automobilio išspaudžiau viską

Antras Indijoje vykusioje F-1 kvalifikacijoje likęs „Mercedes“ pilotas Nico Rosbergas teigia važiavęs peilio ašmenimis ir iš savojo automobilio išspaudęs viską.

Vokietis pagrindiniuose šiandienos važiavimuose greičiu negalėjo prilygti „pole“ iškovojusiam tautiečiui Sebastianui Vetteliui. Pastarasis antroje vietoje likusį „Mercedes“ pilotą pranoko daugiau nei puse sekundės.
Nico Rosbergas

„Važiavau peilio ašmenimis, spaudžiau kiek galėjau. Iš automobilio stengiausi išgauti dar bent vieną papildomą dešimtąją sekundės dalį. Antroji vieta – geriau nei tikėjausi. Tačiau lenktynės bus tikrai sunkios“, – pasakojo antrą vietą kvalifikacijoje iškovojęs N. Rosbergas.

N. Rosbergas, kaip ir „pole“ iškovojęs S. Vettelis, sekmadienį vyksiančias varžybas pradės su minkštomis padangomis: „Padangų pasirinkimas visada yra svarstytinas dalykas. Mes nusprendėme, kad reikia pasirinkti minkštas padangas. Tai ne rizika. Tiesiog tai buvo geriausia kvalifikacijai.“

L. Hamiltoną nustebino trečioji vieta

Trečią vietą Indijos GP kvalifikacijoje užėmęs „Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas teigė buvęs maloniai nustebintas pasiektų rezultatų. Derėtų pastebėti, kad britui palypėti aukščiau padėjo ir dviejų pagrindinių konkurentų sprendimai važiuoti kietesnėmis padangomis: jį pranokti galėjo ir Markas Webberis („Red Bull“), ir Fernando Alonso („Ferrari“).

„Sunkus šis savaitgalis. Sveikinimai Sebastianui – jis pademonstravo puikų tempą. Mes stengėmės ir šį savaitgalį tikėjomės puikių rezultatų. Likau nustebintas mūsų užimtų pozicijų“, – po kvalifikacijos kalbėjo L. Hamiltonas.
Lewisas Hamiltonas

„Visada tikiesi ratą nuvažiuoti greičiau. Aš praradau laiko paskutiniame posūkyje, tačiau buvau nustebęs, kad atsidūrėme taip aukštai. Esu patenkintas. Stengsimės kiek įmanoma paspausti šiuos vaikinus, tačiau jie yra iš kitos planetos, o mums belieka kovoti tarp likusiųjų.“

Dar važiuodamas kvalifikacijoje L. Hamiltonas pasiskundė jam greitojo rato metu pasipainiojusiu Sebastianu Vetteliu („Red Bull“), tačiau pasibaigus važiavimams didelių pretenzijų varžovui neturėjo.

„Sunku nuspręsti, ar praradau laiko, ar ne. Situacija tikrai nebuvo ideali. Aš buvau viduriniame sektoriuje, įvažiavau į aštuntąjį posūkį, o jo viduryje stūksojo „Red Bull“. Dėl to tikrai turėjau važiuoti kitaip“, – prisiminė pilotas.

M. Webberis: minkštesnės padangos laikys tik 3–4 ratus

Kietesnes padangas paskutinei Indijos GP kvalifikacijos daliai ir rytojaus lenktynių startui pasirinkęs „Red Bull“ pilotas Markas Webberis džiaugėsi geresne nei tikėtasi pelnyta vieta ir prognozavo sunkią pradžią minkštesnės gumos ratų naudotojams.

Australas kvalifikacijoje liko ketvirtas, tarp savęs ir „pole“ poziciją laimėjusio komandos draugo Sebastiano Vettelio praleidęs tik „Mercedes“ porą Nico Rosbergą ir Lewisą Hamiltoną. Jis pasirodė geriausiai tarp kietesnes padangas pasirodžiusių pilotų.

„Pamanėme, kad verta pabandyti kažką naujo. Negalvojome, kad atsidursime antrojoje starto eilėje. Nuoširdžiai kalbant, maniau, kad būsime šiek tiek žemiau, tačiau sesija mums susiklostė visai neblogai“, – po kvalifikacijos aiškino M. Webberis.
M. Webberis džiaugiasi su gerbėjais

„Akivaizdu, kad nebuvo lengva suvaldyti kietesnes padangas, kai jomis išvažiavome tik trečiojoje dalyje, tačiau mums visai gerai pavyko ir daug laiko tikrai neiššvaistėme. Taigi, esame geroje padėtyje pasinaudoti kitokiu taktika, nes žinome, kad minkštesnės padangos tikrai nėra geras produktas.“

„Taigi, žiūrėsime, kaip seksis kitiems, ir važiuosime savo lenktynes. Akivaizdu, kad ir man ateis laikas naudoti tas padangas. Varžybų pradžia turėtų būti visai įdomi, tačiau man vis tiek teks panaudoti tas padangas.“

„Mes žinome, kad pirmajame rate negalėsime pasigirti tokiu geru sukibimu kaip kiti, tad belieka tikėtis, kad neįsivelsime į kovas, ir po to galėsime ramiai lenktyniauti. Žinome, kad minkštesnes padangas bus labai sunku išsaugoti jau nuo trečio ar ketvirto rato.“

F. Alonso: kitokia taktika - vienintelė mūsų viltis

„Ferrari“ piloto Fernando Alonso teigimu, komanda buvo priversta griebtis kitokios taktikos norėdama lenktynėse pranokti varžovus. Ispanas kvalifikacijoje liko aštuntas. Sportininkas tarp dešimties greičiausiųjų buvo vienas iš keturių pilotų, kuris nusprendė paskutinėje važiavimų dalyje naudoti kietesnės sudėties padangas.

„Esu patenkintas savo taktika, – sakė „Ferrari“ pilotas F. Alonso. -Geriausias komandos sprendimas buvo ant vieno automobilio uždėti minkštesnes, o ant kito kietesnes padangas. Tam tikru metu lenktynėse turėsime ir mes naudoti minkštesnes padangas, taigi, turime tam būti pasiruošę.“
Fernando Alonso

„Jei būtume naudoję tokią pačią taktiką, lenktynėse greičiausiai nepakiltume nė viena pozicija aukščiau, kadangi nesame tokie greiti kaip kiti. Iki rytojaus niekas nežino, kuris pasirinkimas yra geriausias. Geriausia taktika nugalės.“

F. Alonso neslepia, jog pasirinkęs kitokias padangas rytoj vyksiančių lenktynių pirmoje pusėje tikisi aplenkti ne vieną varžovą: „Kol kas sunku prognozuoti kas nutiks rytoj. Pamenu, jog Vokietijoje minkštos padangos laikė trumpai, todėl lenktynėms pasirinkome kietesnes. Tačiau varžybų metu minkštosios atlaikė ilgą distanciją. Jei tai pasikartos ir šį kartą, priekyje esantys pilotai neturės jokių problemų. Tačiau minkštos padangos nėra geros. Tokia realybė. Kai kuriems žmonėms rytoj tai gali tapti tikra tragedija.“

R. Grosjeanas: varžovai buvo greitesni nei tikėjomės

Jau pirmojoje Indijos GP kvalifikacijos dalyje iškritęs „Lotus“ pilotas Romainas Grosjeanas pripažino kartu su komanda apsiskaičiavęs prognozuojant patekimui į kitą dalį reikiamą laiką.

Kitaip nei beveik visi varžovai, prancūzas važiavo lėtesnėmis kietesnėmis padangomis ir užėmė tik 17-ąją vietą. Iki patekimo į kitą dalį jam pritrūko keturių dešimtųjų sekundės dalių.

„Mes buvome nustatę, kokio laiko turėtų užtekti pateikti į antrąją dalį, tačiau visi važiavo greičiau nei tikėjomės“, – po kvalifikacijos apgailestavo vienu pagrindinių „Red Bull“ konkurentų šį savaitgalį laikytas R. Grosjeanas.

Romainas Grosjeanas

„Ratą nuvažiavome daugiau ar mažiau taip greitai, kaip ir norėjome, tačiau, atrodo, kova buvo daug artimesnė ir minkštesnės padangos veikė geriau nei ryte.“

„Aš taip pat prisidėjau prie šio sprendimo, todėl nereikėtų kaltinti nei vien komandos, nei vien manęs. Dėl kažkokių priežasčių mes tik vos vos nepataikėme. Išsiaiškinsime, kodėl. Kartais taip jau nutinka.“