Prancūzų automobilių gamintojas laikomas bene aktyviausiu naujo formato – 1,6 l darbinio tūrio 4 cilindrų motorų su turbokompresoriais ir galingomis energijos regeneracijos sistemomis – šalininku. Pokyčiams, tvirtinama, nepritaria „Ferrari“ ir „Mercedes“.

„Kai kalbėjausi su atsakingais asmenimis „Renault“, jie man pasakė, kad pasitrauks iš „Formulės-1“, jei 2013-aisiais neįsigalios naujas variklių standartas“, - interviu „Diario Sport“ metu pareiškė J. Todt'as.

„Kai kalbėjausi su „Mercedes“ ir „Ferrari“, jie paprašė manęs atidėti įvedimą porai metų. Jie neprieštarauja pakeitimui, tačiau nori jo atidėjimo“, - pasakojo prancūzas.

„Taigi, artimiausiomis dienomis aš palaikysiu asmeninius kontaktus ir stebėsiu situaciją“, - dėstė funkcionierius.

„Pakeitimą pasiūlė pačios komandos, FIA jį priėmė. Pasiūlymas nenukrito iš giedro dangaus“, - pridūrė jis.

Galutinį sprendimą dėl naujo variklių formato įsigaliojimo FIA ketina priimti iki šio mėnesio pabaigos, birželio 30 d.

Primename, kad „Renault“ šiuo metu variklius tiekia „Renault“, „Red Bull“ ir „Lotus“ komandoms.

Prancūzų automobilių gamintojo pasitraukimas iš F-1 greičiausiai nereikštų ir jo vardo komandos gyvavimo pabaigos – ši jau priklauso kitiems savininkams, privataus kapitalo bendrovei „Genii Capital“.