„Aš informavau Bernie ir J. Todotą, kad mes esame raudonoje zonoje, nes neturime visiškai jokio supratimo, kokia „Renault“ laukia ateitis“.
J.-F. Caubet pažymėjo, kad „Renault“ nesutinka su naujo variklių

standarto atidėjimu, nes planų kaitaliojimas reikštų, jog būtų nebeįmanoma pasitikėti ir pakoreguotais ketinimais.

„Kai nuomonė keičiasi kasdien, gali aiškinti valdybai, kad gruodį bus nauji varikliai, o atėjus lapkričiui kalbėti apie 2015-us. Svarbiausia čia - pasitikėjimas. Mes išleidome 10 milijonų JAV dolerių naujo variklio kūrimui, o „Renault“ kompanijoje prie šio projekto dirba 20 žmonių“ - pridūrė jis.

Primename, kad nuo 2013 metų „Formulėje-1“ ketinama nuo dabartinių 2,4 l V8 agregatų pereiti prie 1,6 l 4 cilindrų variklių, papildytų turbokompresoriais bei gerokai galingesnėmis nei dabar energijos regeneracijos sistemomis.

Labiausiai šiems planams pritaria „Renault“ bei tik į sportą planuojanti įžengti „Pure“. Naujų variklių idėją, panašu, palaiko ir „Cosworth“ bei „Mercedes“, tačiau šios norėtų jos įgyvendinimo kiek vėliau. „Ferrari“, tuo tarpu, mažesnio litražo variklių standartą vadina apskritai nepriimtinu.

Dėl naujo variklių formato bei jo įvedimo datos galutinai bus nuspręsta iki šio mėnesio pabaigos. Apie tai bus diskutuoja ir kitą savaitę vyksiančiame „Formulės-1“ komisijos posėdyje.