Motorų pajėgumas atitinka maksimalius lūkesčius

Šiemet sportas pereina nuo 2,4 l V8 atmosferinių variklių prie 1,6 l V6 turbo motorų. Nors buvo manoma, kad dėl šio pokyčio lenktynininkai vidutinę trasą įveiks apie 3 sekundėmis lėčiau nei anksčiau, naujieji motorai, panašu, niekuo nenusileis ankstesniems.

„Trumpai tariant, taip“, – paklaustas, ar „Formulė-1“ išlaikys turėtą greitį, atsakė R. White.

„Nors iš pradžių tai tebuvo akademinis klausimas, o vėliau labiau priartėjo prie realybės, tačiau dabar aišku, kad neturime dėl ko nerimauti. Aišku, mes vis dar virtualiame pasaulyje, o ne trasoje, tačiau matavome pajėgumą ant stendo ir šis atitiko pačius didžiausius lūkesčius“.

„Mes tikime, kad galios vienetas suteiks daug galios, pakankamai daug, kad bolidai važiuotų greitai. Galia šiemet bus perduodama kiek kitaip dėl naujų taisyklių. Vairavimas taip pat bus pastebimai kitoks, tačiau trasoje tikrai matysime tikrą greitį“.

Neprognozuojami rezultatai

Šiemet įsigaliojantis 100 kg kuro – 35 proc. mažiau nei pernai – lenktynėms limitas ir 100 kg/val. kuro srauto ribojimas, specialisto nuomone, bent iš pradžių lems didelę taktinių sprendimų įvairovę ir neprognozuojamus lenktynių rezultatus.

„Šiemet bus daug faktorių, lemsiančių neprognozuojamą baigtį, o daugelio nuomone, neprognozuojami rezultatai sportui yra gerai“.

„Turime nepamiršti fundamentalių elementų. Starto rikiuotėje bus 22 automobiliai, o lenktynes laimės greičiausiai finišą pasiekęs lenktynininkas, todėl prieš tai galėsime stebėti kovas dėl pozicijų trasoje ir tikrą lenktyniavimą“.

„Smarkiai pasikeis tai, kaip komandos valdys lenktynes. Galima drąsiai sakyti, kad bus keli galimi strategijos variantai, todėl matysime įvairių scenarijų, kaip valdyti energiją ir galią“.

„Fundamentalūs lenktynių elementai bus labai panašūs. Galų gale viską lems tai, kaip lenktynininkai pasinaudos pasitaikančiomis galimybėmis“.

R. White paantrino ir kitas „Renault Sport“ specialistas, operacijų trasoje vadovas Remi Taffinas.

„Naudojant V8 variklius, mes suplanuodavome taktiką ir lenktynių gale nuo optimumo būdavome nutolę ne daugiau kaip 1 procentu. Kitais metais suklydus gali nepataikyti daugeliu dešimčių sekundžių“.