„Red Bull“ komanda dominavo praėjusių metų antroje pusėje. Tačiau dabar, panašu, kad iš britų ekipos dominuojančios komandos etiketę gali perimti sidabrinės strėlės. C. Horneris abejoja, jog stipriai pasikeitus taisyklėms rikiuotėje vyks atkakli kova tarp čempionato dalyvių.

„Gali būti taip, jog toliau matysite dominuojančią komandą“, – sakė „Red Bull“ ekipos vadovas C. Horneris.

„Galbūt tai būsime ne mes, o „Mercedes“. Sprendžiant iš to ką matėme bandymų metu, manęs tikrai nenustebins tai, jei Australijoje jie varžovus aplenks dviem ratais. Jų persvara yra milžiniška. Apie Lewisą žinome tiek, jog jis talentingas ir itin greitas. Dabar jis geroje komandoje. Taigi, galime laikyti jį favoritu nugalėti šių metų sezone“.

„Red Bull“ vadovo C. Hornerio teigimu, „Renault“ jėgaines naudojančios komandos anksčiau ar vėliau išspręs savo problemas ir sezonui įsibėgėjus bus stipresnės.

„Sprendžiant iš to ką matėme, panašu, kad visos „Mercedes“ komandos yra geros formos, o mes ne. Atsiliekame ir turime daug darbo, kad pasivytume. Adrianas Newey ir jo technikos specialistų komanda puikiai padirbėjo. Turėjome tam tikrų bėdų su aušinimu, bet sunkiai dirbome, kad jas pašalintumėme“.

„Dabar turime išspręsti visas problemas su variklių partneriu. „Renault„pasivys varžovus. Jie tiesiog turi tai padaryti. Tikimės, jog sugrįžę į Europą matysime akivaizdžius pokyčius“.

F-1 komandos: Australijos GP rezultatų prognozuoti neįmanoma

F-1 komandų atstovai mano, kad prognozuoti kaip baigsis pirmosios šių metų „Formulės-1“ lenktynės Australijoje yra neįmanoma.

F-1 naująjį sezoną pasitinka visiškai pasikeitusi. Stipriai pasikeitė ne tik taisyklės, bet ir techniniai dalykai – vietoje anksčiau naudotų V8 variklių, dabar į automobilius yra montuojami V6 turbo motorai.

Lenktynių metu sportininkai turės taupyti ne tik padangas, bet ir degalus. Nuo starto iki finišo jų bus galima sunaudoti tik 100 kg.

Visi šie pokyčiai gali pakeisti komandų išsidėstymą rikiuotėje. Apie komandų pajėgumus daugelis dabar tik spėlioja ir kol kas niekas nedrįsta prognozuoti kaip baigsis pirmosios sezono lenktynėse Australijoje.

„Galbūt dabar žmonės sako, kad naujoji F-1 yra tiesiog tragedija. Tačiau po kelių lenktynių jie galbūt sakys, kad ji fantastiška“, – kalbėjo „Ferrari“ ekipos vadovas Stefano Domenicali.

„Turime pasirūpinti, kad lenktynės būtų tikrai įdomios. Palaukime sezono pabaigos ir tada pažiūrėsime kokias bus situacija“.

„Lotus“ piloto Romaino Grosjeano teigimu, dėl visiškai naujų automobilių, kurių daugelis iki galo nėra perpratę, pirmose sezono lenktynėse bus itin sunku.

„Bus daug galvojama apie automobilius ir pateikiama daug klausimų inžinieriams“, – sakė „Lotus“ pilotas.

„Nebus malonu keisti visus nustatymus ant automobilio vairo, tačiau tokia yra situacija, su kuria susiduriame. Kartais per vieną ratą keiti nustatymus 4-5 kartus ir tai tikrai tampa painu. Sunku viską priversti gerai dirbti. Tačiau su laiku viską pradedi perprasti“.

„Caterham“ vadovas Cyrilas Abiteboulas mano, kad net ir tos komandos, kurios bandymų metu įveikė lenktynių distancija, negali būti tikros, jog pasieks finišą Australijoje vyksiančiose F-1 varžybose.

„Lenktynės bus keistos“, – pareiškė „Caterham“ ekipos vadovas.

„Bandymu metu negali imituoti tikrų lenktynių. Taip, gali atlikti varžybų simuliaciją, tačiau tuo metu tu su niekuo nelenktyniauji. Pirmosios sezono lenktynės gali būti tikrai įdomios“.

R. Grosjeanas pridūrė, kad F-1 sirgaliai šiemet liks patenkinti lenktynėms, kurias pamatys.

„Mes mylime šį sportą. Tačiau svarbiausia, kad būtų geras šou. Taisyklės stipriai pasikeitė. Visi sakė, kad automobiliai atrodo juokingai, tačiau jie prie jų išvaizdos pripras. Kol trasoje vyks atkakli kova – žmonės bus patenkinti“.