Šiek tiek pakito ir automobilio dažymas. Žalios ir sidabrinės spalvų derinį papildė juodos ploto fragmentas ant variklio dangčio.

„Visa komanda atliko fantastišką darbą vykdydama ir užbaigdama šį projektą. Mes pasiekėme sau keltus tikslus, tačiau kiek sėkmingi buvome, suprasime tik pradėję piktai važiuoti trasoje“, – pristatymo proga kalbėjo vienas „Mercedes“ ekipos vadovų Paddy Lowe.

„Naujasis automobilis yra elegantiško, bet agresyvaus dizaino. Kaip dažnai ir būna, jo grožis yra kur kas gilesnis nei oda. Vidinė automobilio inžinerija yra itin inovatyvi ir protinga.

„Mūsų komanda kol kas gali būti pagrįstai patenkinta atliktu darbu, tačiau niekas iš mūsų neturi jokių iliuzijų dėl to, kiek dar laukia darbo iki pirmųjų lenktynių po šešių savaičių“.

Ekipa neslepia ambicijų naujuoju automobiliu, praėjusią savaitę jau išbandytu trumpu 40 kilometrų važiavimu Silverstoune (Didžioji Britanija), kovoti dėl šių metų čempionų vardų.

„Mūsų laukia intensyvus žiemos bandymų periodas ir ilgas sezonas, kurio metu itin svarbu bus tiek greitis, tiek patikimumas“, – antrino kitas komandos vadovas Toto Wolffas.

„Lewisas ir Nico pradeda sezoną išalkę sėkmės. Esu tikras, kad komandai bus naudingas jų nenutrūkstamas darbas žiemą.“

„Po praėjusį sezoną užimtos antrosios vietos turime iniciatyvą. Mūsų aiškus tikslas yra tolesnis komandos augimas. Mes taikomės išpildyti lūkesčius kiekvieną 2014-ųjų lenktynių savaitgalį.“

Komandoje po praėjusio sezono pasikeitė pagrindiniai vadovai – ilgai šias pareigas ėjusį Rossą Brawną pakeitė P. Lowe ir T. Wolffo tandemas, pirmajam rūpinantis technine ir sportine dalimi, o antrajam – komercija.

„Mercedes“ bolidus šiemet ir toliau vairuos britas Lewisas Hamiltonas ir vokietis Nico Rosbergas.

Savo techniką antradienį atskleidė ir „Red Bull“, pademonstravusi naująjį RB10, bei „Force India“, parodžiusi VJM07.
Lewisas Hamiltonas

Pristatytas „Red Bull RB10“

Automobilis, kaip ir daugelis šių metų sporto atstovų, išsiskiria skruzdėdą primenančia ilga nosies atauga, tačiau, panašu, ekipos dizaineriai įdėjo pastangų, kad ši taip nekristų į akis kaip kitais atvejais.

„Red Bull“ komanda išlaikė savo paslaptingumą – bolidas techninio aptarnavimo juostoje buvo demonstruojamas tik 3 minutes, o po to mechanikai skubiai jį vėl uždengė nuo žurnalistų ir konkurentų akių.

Ekipa šiemet toliau atstovaus paskutinius keturis „Formulės-1“ čempionatus laimėjęs Sebastianas Vettelis, o prie jo iš „Toro Rosso“ prisijungs australas Danielis Ricciardo, keičiantis karjerą sporte baigusį tautietį Marką Webberį.

„Dideli pokyčiai visoms komandoms, įskaitant ir mus. Manau, kad kelis paskutinius metus mes visuomet tam tikra prasme žinodavome, ko tikėtis, o šiemet viskas kitaip“, – pristatymo metu kalbėjo S. Vettelis.
„Todėl sunku deklaruoti kokius nors lūkesčius. Manau, kad svarbiausia pradėjus važiuoti bus perprasti automobilį, suprasti šio poreikius ir tuomet judėti pirmyn“.

„Manau, kad laukia labai įdomus ir pilnas iššūkių sezonas. Kelis paskutinius mėnesius to tikrai laukiau“, – antrino D. Ricciardo.
„Tai dar vienas didelis žingsnis ir mano karjeroje, ir – dėl visų taisyklių pakeitimų – ir komandai. Einame į naują teritoriją. Taigi iššūkis visiems, bet mes pasiruošę ir gerai nusiteikę“.

Pademonstruotas „Force India VJM07“

Pristačius „Force India VJM07“ realybėje paaiškėjo, kad šis papuoštas kol kas bene ekstremaliausia rikiuotėje skruzdėdos nosimi – plona atauga bolido priekyje, suprojektuota ir daugelyje kitų šių metų automobilių.

„Beveik kiekviena dalis sukurta iš naujo, nuo pat priekinio sparno iki galinio difuzoriaus. VJM07 vis dar slypi 2013-ųjų bolido genai, tačiau tų pačių rezultatų turėjome siekti kiek kitu keliu“, – taip automobilį prieš savaitę komentavo „Force India“ technikos direktorius Andrew Greenas.

„Didžiulis iššūkis buvo pakeitimai, būtini įdiegiant naują galios grandinę. Tai didžiausias pokytis, kokį tik mačiau sporte nuo savo darbo pradžios 1990-aisiais“.

„Didžiausias iššūkis buvo aušinimas. Didžiąją dalį praėjusios vasaros praleidome bandydami perprasti naujos galios grandinės aušinimo specifiką ir kaip geriausiai tai optimizuoti automobilyje“.

Komandai šiemet atstovaus du nauji lenktynininkai – iš „McLaren“ pereisiantis Sergio Perezas bei iš „Sauber“ sugrįšiantis Nico Hulkenbergas. Ekipa toliau naudos „Mercedes“ variklius.