Pagal galiojančias taisykles kiekvienas „Indy 500“ varžybų naujokas per treniruotes Indianapolyje privalo tam tikrą ratų skaičių įveikti ne mažesniu nei taisyklėse nurodytu greičiu.

Naujoko kailyje šį kartą atsidūręs F. Alonso 10 ratų turėjo įveikti 205-210 mylių/h (330-338 km/h) greičiu, 15 ratų – 210-215 mylių/h (338-346 km/h) ir 15 ratų – 215-220 mylių/h (346-354 km/h).

Ispanui sėkmingai įveikus šiuos iššūkius, jam buvo leista dalyvauti tolimesniuose važiavimuose bei mėnesio gale vyksiančiose „Indianapolis 500“ lenktynėse.

„Kadangi tai buvo naujokų orientaciniai važiavimai, viskas klostėsi gana gerai“, – įspūdžiais dalinosi F. Alonso.

„Įveikdamas pirmuosius ratus prieš posūkius tu atleidi akseleratoriaus pedalą. Pajautęs bolidą, sukibimą su trasa, stengiesi pasiekti tau iškeltus tikslus – važiuoti tam tikru greičiu. Vėliau man buvo pasakyta, kad 15 ratų turiu įveikti 215 mylių/h greičiu.“

„Žinojau, kad Marco Andretti su tuo pačiu bolidu pirmąjį posūkį įveikė neatleidęs akseleratoriaus pedalo. Man sėdus už automobilio vairo buvau 100 proc. įsitikinęs, kad galiu padaryti tą patį. Bet atvažiuojant į pirmąjį posūkį mano protas ir pėda nusprendė pasielgti skirtingai. Tai galėjau padaryti tik įveikęs 2-3 ratus. Pagarba trasai, bolidui, greičiui – lenktynininkui tai yra tiesiog adrenalinas. Tai buvo gera diena.“

Per pirmąją bandymų dieną F. Alonso su „McLaren Andretti“ ekipos bolidu įveikė daugiau nei 100 ratų. Geriausias ispano užfiksuotas rezultatas – 222,548 mylių/h (358,160 km/h) vidutinis greitis.

„Komanda mane labai palaikė. Ne tik bandymų dienos metu, bet ir kelias savaites iki debiuto už „IndyCar“ bolido vairo. Mane nustebino tai, jog į bandymus atvykau jau žinodamas svarbiausius dalykus bei procedūras.“

„Marco pirmasis išbandė bolidą ir pagal jo atsiliepimus man buvo sureguliuotas bolidas. Tad visi man pagelbėjo kiek tik galėjo. Kartu su „Honda“ vyrukais aptarėme variklio nustatymus. Su Gilu de Ferranu per pastarąsias kelias savaites aptarėme iššūkius, kurie manęs lauks pirmąją važiavimų dieną. Dabar mes turime aptarti dar daugiau dalykų.“

Pirmąją bandymų dieną F. Alonso dirbti trasoje trukdė besikeičianti vėjo kryptis ir trumpas lietus.

„Dienos metu sąlygos trasoje tikrai stipriai pasikeitė. Manau, kad ryte situacija buvo geresnė, vėjas nebuvo stiprus. Po pietų ėmė pūsti stipresnis vėjas. Tiesiojoje dažnai keitėsi vėjo kryptis. Šioje trasoje yra labai svarbus vėjas ir oro sąlygos. Prieš čia atvykstant, mane daugelis apie tai perspėjo. Žinome, jog nepriklausomai nuo sąlygų trasoje, turime tinkamai sureguliuoti bolidą.“

Pirmoji F. Alonso bandymų diena Indianapolyje baigėsi kiek neįprastai. Dienos pabaigoje išvažiavęs į trasą sportininkas vienu kartu sugebėjo užmušti du paukščius.

„Aš jų nepastebėjau. Mačiau vieną paukštį atvažiuodamas į trečią posūkį. Tuomet atleidau akseleratoriaus pedalą ir išvengiau susidūrimo. Lenktynėse to tikrai neketinu daryti, bet šiandien išgelbėjau vieną gyvybę. Deja, bet nepavyko išgelbėti kitų dviejų paukščių. Aš jų tiesiog nepastebėjau.“

Daugiau F-1 naujienų rasite čia.