„Nėra jokių priežasčių, kodėl moteris negali lenktyniauti „Formulėje-1“. Turi būti neįtikėtinai gerai fiziškai pasirengusi, tačiau „IndyCar“ reikia labai gero fizinio pasiruošimo“, - duodama interviu britų „The Independent“ sakė sportininkė.

„Formulėje-1“ yra vairo stiprintuvai, todėl vairas, kalbant apie gryną reikiamą jėgą, yra gana lengvas. „IndyCar“ vairas, tuo tarpu, yra gana sunkus, nes nėra vairo stiprintuvo. Kai vairavau „Formulės-1“ simuliatoriuje, buvau priblokšta vairo lengvumo“, - aiškino britė.

„Lieka stabdymo metu veikiančios perkrovos, greitėjimo perkrovos, didelis širdies dažnis ir visi kiti dalykai, tačiau visam tam reikia tiesiog fizinio pasirengimo. Tai ne jėga, o sutvirtėti įmanoma – norėdama lenktyniauti „IndyCar“, turi būti tvirta. Lenktynės dažniausiai yra ilgesnės, automobiliai – sunkesni. Jei mes su tuo susitvarkome, tuomet argumentai dėl (moterų – red. past.) fizinės formos – tušti“.

Europoje – išankstinis nusistatymas

Paskutinį kartą moteris „Formulės-1“ automobilį lenktynių savaitgalio metu vairavo 1992 metais, kai „Brabham“ pilotavo Giovanna Amatti. P. Mann nedrįso prognozuoti, kada tai galėtų įvykti vėl.

„Neįsivaizduoju. Reikės, kad kuri nors būtų labai pasiryžusi“, - teigė pilotė.

„Aš pati gana pasiryžusi, tačiau tikrai nenoriu kovoti su Europoje vyraujančiu išankstiniu nusistatymu. Žiniasklaida Europoje – daug ekstremalesnė“.

„Pasirodai gerai vieneriose lenktynėse ir jau esi Ayrtono Sennos persikūnijimas. Blogos lenktynės ir jau tau nebegalime išeiti iš virtuvės. Valstijose to nėra“, - pastebėjo ji.

Nukentėjo avarijoje Las Vegase

Pabaigai, P. Mann atpasakojo prisiminimus iš Dano Wheldono žūtimi pasibaigusios masinės avarijos paskutinėse praėjusio sezono „IndyCar“ lenktynėse Las Vegase.

„Pasakiau sau: „Greičiausiai skaudės.“ Priėmiau sąmoningą sprendimą. Supratau, kad laukia didelė avarija ir kad tai, ką pamatysiu, ateityje tikrai nepadės man atsigauti, todėl užmerkiau akis“, - pasakojo lenktynininkė, po avarijos atsidūrusi ligoninėje dėl piršto nudegimų.

„Kai avarija neišvengiama, svarbiausia, kad ir kaip tai būtų sunku, yra priversti kūną atsipalaiduoti. Jei būsi įsitempęs, ką nors susilaužysi. Kai pakilau į orą, nuėmiau rankas nuo vairo, nes nenorėjau susilaužyti riešų, kai ratai į ką nors atsitrenks. Tiesiog sėdėjau ir bandžiau atsipalaiduoti“, - prisiminė britė.

„Po to tiesiog laukiau medikų komandos, kad mane ištrauktų. Buvau aukštyn kojomis. Negalėjau išlipti pati, nes dėl savo rankos būklės negalėjau atsegti saugos diržų“.

„Viskas gerai sugijo. Viskas už šių dviejų randų – visiškai nauja. Naujas nervas čia, naujos kraujagyslės. Jie paėmė nervą iš kito piršto. Jie pavogė sausgyslę iš čia (riešo) ir odos iš čia (delno apačios)“, - pridūrė ji.

Vietos „IndyCar“ kaina – 4 mln. JAV dolerių

Kol kas neaišku, ar dvejose praėjusio sezono „IndyCar“ lenktynėse startavusi P. Mann dalyvaus šių metų čempionate – sportininkė neslepia, kad tam reikės surinkti 4 mln. JAV dolerių biudžetą, tačiau yra optimistiškai suteikusi ir tikisi, kad jai tai pavyks.

2010 m. britė pelnė vieną pergalę „Indy Lights“ serijoje, o galutinėje šio čempionato, laikomo amerikietišku GP2 atitikmeniu, įskaitoje užėmė penktąją vietą.