Dėl permainingų oro sąlygų bei žemos oro ir trasos temperatūros bandymų metu komandoms taip ir nepavyko perprasti naujos italų produkcijos. Pirmąsias sezono lenktynes tai gali paversti tikra loterija.

„Po 12 dienų trukusių bandymų pagaliau lenktynėse bus išbandyta mūsų naujoji produkcija“, – sakė „Pirelli“ autosporto direktorius Paulas Hembery.

„Šias padangas kūrėme ir tobulinome viso praėjusio sezono metu. Šaltas oras bandymų metu neleido atskleisti visų šių padangų savybių. Tačiau Australijoje mes tikimės visai kitokios istorijas. Manome, jog pilotui teks stoti du-tris kartus“.

„2013 m. pasikeitė visų sudėčių padangos ir jų struktūra. Pilotai tai turėtų pastebėti. Padangų darbiniai skirtumai taip pat tapo didesni. Tai reiškia, jog įvertinusios greičio skirtumus komandos turės geresnes sąlygas pasinaudoti sau tinkama taktika“.

Naujas padangas išmėginę F-1 pilotai skundėsi tuo, jog pastarosios itin greitai nusidėvi. Manoma, jog tam įtakos turėjo permainingos oro sąlygos bei žema oro temperatūra. Tuo tarpu Australijoje laukiama visai kitokios situacijos. Į lenktynes Melburne „Pirelli“ pirmą kartą atveš itin minkštos sudėties padangas. Manoma, jog tai turėtų paįvairinti komandų taktikas.