Šiemet buvo atskleisti F-1 valdžios atstovų planai ateityje taisyklių pagalba pakeisti F-1 automobilius taip, jog sportininkai galėtų važiuoti 5 sekundėmis greičiau nei dabar.

Taisyklių pakeitimai ir būdai, kuriais ketinama pasiekti iškeltą tikslą, iki šiol nėra žinomi. Tačiau vienas dalykas jau yra aiškus – 2017-2019 metų laikotarpiu padangas F-1 ekipoms tieks minėta „Pirelli“.

Italų kompanijos autosporto skyriaus vadovas Paulas Hembery mano, kad vien naudojant platesnes padangas rato įveikimo laikus bus įmanoma pagerinti 2-3 sekundėmis.

„Akivaizdu, kad bus naudojamos platesnės padangos. Jų plotis pakito. Dabar kalbame apie 300 mm pločio padangas priekyje ir 400 mm gale. Padangos toliau bus montuojamos ant 13 colių ratlankių“, – pasakojo P. Hembery. - Turime atlikti tam tikrą darbą su simuliatoriumi ir pateikti informaciją komandoms apie sukibimą. Joms reikia žinoti kiek pajėgumo jos galės išgauti vien iš padangų.

Manau, kad vien naudojant naujas platesnes padangas vieną trasos ratą bus galima įveikti 2-3 sekundėmis greičiau. Likusi dalis priklausys nuo to, kokios bus aerodinamikos ir variklių taisyklės.“

P. Hembery pridūrė, kad ateityje padangos bus tokios, jog jas naudojantiems sportininkams reikės atlikti daugiau nei 1 sustojimą lenktynių metu.

„Šiemet ne kartą buvo taip, jog sportininkai visą lenktynių distanciją galėjo įveikti atlikę tik vieną sustojimą. Komandos ir komercijos teisių valdytojas nori, kad grįžtume prie 2-3 sustojimų per lenktynes.“