„Nemanau, kad kas nors labai pasikeis, nes, manau, kad ir toliau vidutiniškai bus du ar trys sustojimai per lenktynes, jei ne daugiau“, – pareiškė P. de la Rosa.

„Tai, kad kietosios padangos bus minkštesnės, tik padidins sustojimų skaičių, todėl nemanau, kad kažkas labai pasikeis.“

„Tiesa, tai tikrai nepadės lenktynininkams, kuriems patinka labai kietos gumos padangos, ar komandoms, kurios sugebėdavo sušildyti padangas“, – sakė ispanas.

„Tai bus naudinga mažoms ekipoms kaip mes, kurios turėdavo daugiau problemų su kietosiomis padangomis, ypač vėsiu oru.“

„Kietosios padangos ypač pasikeitė. Jos daug minkštesnės, o skirtumai tarp skirtingų rūšių – daug daug mažesni“, – teigė veteranas.

Kitas „Formulės-1“ pilotas – Nico Rosbergas iš „Mercedes“ – kiek anksčiau išsakė visiškai kitokią nuomonę – vokietis prognozavo, kad lenktynėse laukia dideli pokyčiai.

Padangų gamintojo „Pirelli“ teigimu, sumažėję skirtumai tarp skirtingų rūšių lems didesnę taktinių sprendimų įvairovę ir padidins kietesnių padangų naudojimo lenktynių metu populiarumą.