aA
FIA sudarytos Avarijų grupės pateiktose išvadose teigiama, kad Jules Bianchi Japonijos GP metu nepakankamai sulėtino tempą, dėl to neišvengė avarijos, kurios metu patyrė sunkią galvos traumą.
FIA sudaryta 10 žmonių grupė, kurioje buvo Rossas Brawnas, Stefano Domenicali ir Emersonas Fittipaldi, paskelbė išvadas apie avariją ir rekomendacijas, kokių veiksmų reiktų imtis, kad panašūs incidentai nepasikartotų ateityje. Išvados sudaro 396 puslapius.
Julesas Bianchi
© Vida Press

Avarijų grupė pasiūlė dar kartą detaliai peržiūrėti geltonų vėliavų taisykles ir rekomendavo sumažinti greičius geltonose zonose, visose trasose, kuriose vyks F-1 lenktynės.

FIA jau anksčiau ėmėsi veiksmų ir po kelių bandymų nusprendė, kad nuo 2015 metų čempionate bus naudojama Virtualaus saugos automobilio fazės sistema – VSC.

Avarijų grupės pateiktose išvadose teigiama, kad J. Bianchi Japonijos GP lenktynių metu mojuojant geltonomis vėliavomis nepakankamai sumažino tempą tam, kad išvengtų incidento toje vietoje, kurioje buvo šalinamas Adriano Sutilo automobilis.

„Jei pilotai laikytųsi reikalavimų, galiojančių tuo metu, kai trasoje mojuojamos dvigubos geltonos vėliavos, tokiu atveju pavojūs negrėstų ne tik patiems pilotams, bet ir trasoje dirbantiems maršalams“, – rašoma ataskaitoje.

Pateiktuose dokumentuose taip pat atmetama mintis, jog uždaras kokpitas būtų apsaugojęs sportininką nuo sunkios galvos traumos.

„Uždaras automobilio kokpitas nebūtų apsaugojęs sportininko nuo rimtų traumų tokioje situacijoje, kai 700 kg sveriantis automobilis 126 km/val. greičiu trenkiasi į transporto priemonę, kuri sveria 6500 kg. F-1 tiesiog nėra tokiems smūgiams atsparios struktūros, kuri sugertų tokią didelę smūgio energiją. Būtina pasirūpinti, kad ateityje panašios situacijos nepasikartotų ir joks automobilis nekliudytų nei kranų, nei trasos teritorijoje dirbančių teisėjų.“

Pateiktose išvadose taip pat teigiama, kad visos saugumui užtikrinti reikalingos procedūros Japonijos GP metu buvo atliktos tinkamai. Tiesa, buvo pasiūlyti keli dalykai, kurie turėtų padėti ateityje išvengti panašių situacijų.

Vienas iš pasiūlymų – lenktynės neturėtų prasidėti vėliau nei 4 val. iki saulėlydžio. Toks pasiūlymas negaliotų tik tuo atveju, jei varžybos turi įvykti tamsiu paros metu.

Avarijų grupė taip pat pasiūlė gerai peržiūrėti kitų metų tvarkaraštį, kad varžybos nebūtų rengiamos lietingojo sezono metu.
Speciali grupė rekomendavo skirti padangų gamintojai „Pirelli“ papildomus bandymus, kurių metu kompanija galėtų išmėginti tik lietui skirtas padangas bei pagerinti jų kokybę.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

F-1

Po lenktynių Oconą stumdęs ir muštynes provokavęs Verstappenas susilaukė FIA bausmės (16)

Už nesportišką elgesį po „Formulės-1“ lenktynių Brazilijoje FIA „Red Bull“ pilotui...

Aistros Brazilijoje: pirmavusį Verstappeną taranavo atsilikęs pilotas triumfavo Hamiltonas (20)

Sekmadienį Brazilijoje vykusiame priešpaskutiniame šio sezone „Formulės-1“ lenktynių etape...

Kova dėl „pole“ Brazilijoje baigėsi Hamiltono triumfu

Interlagos trasoje, Brazilijoje, vykusioje „Formulės-1“ kvalifikacijoje greičiausiai vieną...

Naujas taškas F-1 žemėlapyje: nuo 2020-ųjų lenktynininkų laukia Vietnamo etapas

Oficialiai patvirtinta, kad pirmasis istorijoje Vietnamo GP etapas Hanojaus miesto trasoje įvyks 2020...

Schumacherio rekordai – už kampo, arba ir vėl pasaulio čempionas: spalvingas Hamiltono gyvenimas (15)

Britų lenktynininkas 33 metų Lewisas Hamiltonas savaitgalį Meksikoje anksčiau laiko užsitikrino...

Top naujienos

Gavo baudą už stovėjimą, bet kai paprašė nuotraukų, išgirdo absurdišką pasiūlymą (17)

Gaunate baudą už tai, kad pažeidėte kelių eismo taisykles ( KET ), tačiau ką tiksliai padarėte...

Ekspertai: Mozambiko sukčiai taikėsi į tuos, kurie gali susimokėti (5)

„Žmonės prigąsdinti, kad vien už praleistą skambutį, kaip iš kokio siaubo filmo, dings...

Jurgita Petrauskienė: įvedus reformą mokyklas paliko tik kelios dešimtys mokytojų (202)

Šių metų rugsėjo mėnesį mokyklas pasiekusi naujiena – etatinis darbo užmokestis – sukėlė...

Jaunimas neskuba ieškoti būsto – kainos per didelės

Būsto kainos Lietuvoje yra tarp labiausiai padidėjusių visoje Europoje, įsilieti į darbo rinką...

Prieštaringai vertinama Kalvarijų gatvė: kokį būstą čia siūlo įsigyti ir už kiek? (5)

Kalvarijų gatvė , nors ir nėra pati ilgiausia Vilniuje, bet neabejotinai viena iš tų, kur...

Be dviejų lyderių žaidęs „Žalgiris“ nepaliko vilčių dzūkams Grigonio sezono rungtynės (16)

Pirmadienį vakare „Betsafe-LKL“ čempionato X turą užbaigė akistata Alytuje – „Dzūkija“...

Adomaitis įvardino didžiausią reikšmę „Rytui“ turėsiančią statistikos grafą (11)

Vilniaus „Rytas“ antradienį Europos taurės varžybose sieks revanšo prieš D grupės lyderę...

Šiaurės Korėjos paslaptys: šalis vis dar slepia raketų bazes? (1)

Šiaurės Korėja turi mažiausiai 13 nedeklaruotų bazių mobilioms, branduolinį užtaisą nešti...

Apsipirko internete: už šlamštą pinigų negrąžina (76)

Elektroninėje parduotuvėje Pačiupk.lt įsigytų prekių kokybe nepatenkinta vilnietė Ligita...

Ar vaisiai lygu desertui: kiek cukraus turi skirtingi vaisiai

Vaisiai saldūs natūraliai, bet ne visuose cukraus kiekis vienodas. Žinoti, kiek vaisiai turi...