Teigiama, jog specialistas eis vykdančiojo direktoriaus pareigas ir dirbs artimai su komandos vadovu Rossu Brawnui bei „Mercedes“ autosporto direktoriumi Toto Wolffu.

„Džiaugiuosi, jog tapsiu talentingos ir stiprios techninės organizacijos nariu“, – sakė P. Lowe. - Panašu, jog komandą jau yra sukūrusi greičiausią automobilį šiemet. Tuo tarpu siekiant įveikti iššūkius, kurie mūsų laukia besiruošiant 2014 metams, galėsime pademonstruoti savo sugebėjimus tinkamai išnaudojant turimus resursus“.

P. Lowe atėjimu pasidžiaugė ir „Mercedes“ komandos vadovas R. Brawnas.

„Džiaugiuosi galėdamas pasveikinti Paddy prisijungusį prie mūsų komandos ir laukiu kada galėsiu pradėti dirbti su juo“, – kalbėjo britas. - Jis puikiai žino kas yra sėkmė ir savo žiniomis galėtų papildyti bet kurią mūsų varžovų komandą.

Ne paslaptis, jog kiekviena komanda ieško geriausio balanso siekiant tinkamai pasiruošti tiek kitiems metams, tiek norint išlikti konkurencingiems šiemet. Technika keisis, tad su iššūkiais taip pat susidursime 2015 bei 2016 metais“.

„Tam, kad pasiektume aukštumas, privalome sustiprinti savo gretas. Paddy atėjimas tikrai sustiprins mūsų organizaciją bei padės tinkamai pasiruošti ateičiai“.

Prie „Mercedes“ komandos jau greitai prisijungsiantis P. Lowe ir toliau yra laikomas vienu iš kandidatų, kuris ateityje gali pakeisti dabartinį ekipos vadovą R. Brawną.

„Mercedes“: mažesnė padangų reforma – ne bėda

„Mercedes“ ekipos atstovų teigimu, mažesnė padangų reforma – ne bėda.
Po keletą mėnesių trukusios kritikos dėl šių metų padangų, jų tiekėja „Pirelli“ nusprendė imtis tam tikrų priemonių ir nuo Kanados GP visoms ekipoms tiekti patvaresnes padangas. Tai buvo gera žinia tokioms komandoms, kaip „Red Bull“ ir „Mercedes“.

Pastarosioms kol kas sunkiai sekasi perprasti italų produkciją. Vis dėlto minėtosioms ekipoms teks ieškoti kitų problemos sprendimo būdų, kadangi tarptautinė automobilių federacija (FIA) praėjusią savaitę pareiškė, jog „Pirelli“ gali atlikti tik minimalius pakeitimus, kad būtų užtikrintas pilotų saugumas.

„Mercedes“ autosporto direktoriaus Toto Wilffo teigimu, tai, jog pakeitimai bus minimalūs – ne bėda.

„Jei turi problemų su padangomis, negali tikėtis, jog FIA priims sprendimą tavo naudai“, – sakė austras. - Štai kodėl „Lotus“ ir „Ferrari“ nenorėjo, kad būtų pakoreguotos padangos. Viena iš kritinių problemų yra saugumas. Matėme sproginėjančias padangas. Nė vienas nenorime turėti problemų su saugumu. Kol padangos bus saugios, aš, kaip sportininkas, galiu pareikšti, jog mes priversime automobilį gerai dirbti su šiomis padangomis. Kol kas nerimauju tik dėl saugumo“.

T. Wolffo teigimu, šiemet ne kartą darbinio krūvio neatlaikiusios galinės padangos buvo viena iš priežasčių, dėl kurių „Pirelli“ nusprendė imtis atitinkamų priemonių ir veiksmų.

„Tai „Pirelli“ pagrindinis tikslas pademonstruoti kokios yra jų padangos. Dalis viso to yra greitis ir saugumas. Manau „Pirelli“ nori pasirūpinti, kad daugiau nepamatytume sproginėjančių padangų. Jie sprendžia problemą nepadėdami nei vienai komandai“.