Britas nuo šiol dirbs kompanijos padalinyje „Williams Hybrid Power“, tiekiančią hibridinės energijos sistemas, kurios naudojamos ne tik hibridiniuose automobiliuose, kaip „Porsche 911 GT3 R“, bet ir autobusuose bei traukiniuose.

„To tikrai negalima pavadinti pasitraukimu į pensiją, tačiau kitais metais tiesiogiai nedalyvausiu „Williams F1“ projekte“, – pareiškė P. Headas.

„Šiek tiek dirbsiu „Williams Hybrid Power“, kas gali skambėti gana sausai ir nuobodžiai, tačiau iš tiesų tai gana aukštos technologijos ir visai įdomu.“

„Aš tikrai nenorėjau baigti savo darbo F-1 tokiu sezonu, tačiau pasižiūrėjęs, kuo konkrečiai galėčiau padėti Mike'ui Coughlanui, Markui Gillanui ir Jasonui Somerville'iui, priėjau išvadą, kad prisidėsiu nepakankamai, kad vertėtų toliau tai tęsti“, – kalbėjo specialistas.

„Tai neįdomu man, tai nenaudinga kompanijai. Nusprendžiau savo dėmesį nukreipti kitur. Tikrai manau, kad tai geri specialistai, ir esu visai tikras, kad jie pakils kompaniją aukštyn. Esame nukritę į gana žemą lygį, tad mūsų laukia gana ilgas kelias – to tikrai nepadarysi per vienerius metus“, – pridūrė jis.

64 m. amžiaus P. Headas kartu su Franku Williamsu 1977 m. įkūrė „Williams“ komandą ir iki 2004 m. dirbo jos technikos direktoriumi. Vėliau specialistas, vis dar valdantis dalį kompanijos akcijų, tenkinosi inžinerijos vadovo vaidmeniu.

Ekipą šio sezono viduryje paliko ir kelerius metus jos technikos direktoriumi dirbęs Samas Michaelas, dabar jau einantis „McLaren“ sporto vadovo pareigas. Australą pakeitė buvęs pastarosios komandos vyriausiasis automobilių kūrėjas Mike'as Coughlanas.