Buvusio „Marussia“ lenktynininko Maxo Chiltono teigimu, dėl didelio skirtumo tarp komandų sunku „Formulę-1“ vadinti sportu.
Maxas Chiltonas
© Getty images

Porą metų atstovavęs minėtai F-1 ekipai, britas persikėlė anapus Atlanto dalyvauti „IndyCar“ varžybose. Anot brito, „Formulėje-1“ skirtumas tarp komandų yra per didelis, tad dauguma sportininkų neturi galimybės pademonstruoti savo sugebėjimų.

„Praeityje sėkmingai kovojau su Danieliu Ricciardo, kuris dabar F-1 kovoja dėl pergalių. Tad žinau, kad tarp manęs ir jo nėra milijono mylių skirtumas. Tikrai nėra malonu, kai sportas yra toks nesąžiningas. Kai kitas sportininkas yra 20 mylių/h greitesnis už tave, tai ne sportas“, – kalbėjo M. Chiltonas.

„Didžiausia F-1 problema yra ta, kad tarp stipriausios ir silpniausios čempionato komandų yra 4 sekundžių skirtumas. Kai tokia situacija, sunku tai vadinti tikru sportu. Skirtumas turėtų būti minimalus arba daug mažesnis nei yra dabar.“

„Būtent dabartinė situacija mane labiausiai nuvylė. Bet lenktyniaudamas F-1 neatrodžiau kaip kvailys. Daug ko išmokau ir mielai ateityje sugrįžčiau į F-1. Bet grįžęs norėčiau atstovauti vidutiniokei arba stipresnei ekipai.“

M. Chiltono teigimu, automobilių sporte skirtumai tarp komandų niekada nebus minimalūs, bet anot brito, situacija „IndyCar“ čempionate yra geresnė nei F-1.

„Automobilių sporte niekada nebus taip, jog visas komandas skirs minimalūs laiko skirtumai. Tai tiesiog neįmanoma. Bet „IndyCar“ kitais metais turėtų būti geriausias čempionatas tarp tų, kuriuose bus naudojama vieno gamintojo važiuoklė. Visos komandos naudos tokius pačius aerodinaminius paketus, o skirtumai tarp variklių bus minimalūs. Tad lenktynės kitais metais bus daug įdomesnės.“

„Tad visos komandos 2018 m. turėtų sutilpti į vieną sekundę. Sirgaliams tai puiki naujiena. Tai taip pat bus puiki proga „Carlin“ komandai. Mes dar daug ko turime išmokti, bet antroje sezono pusėje tikimės pasiekti gerų rezultatų.“

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Apskaičiavo, kas bus Lietuvoje po penkerių metų (637)

Gyventojų skaičiaus mažėjimas Lietuvoje tampa grėsmingas. Naujausiais duomenimis, dėl...

Užsieniečių darbas Lietuvoje: kur ir už kiek dirba (225)

Ukrainos, Rusijos, Baltarusijos, Moldovos darbininkų Lietuvoje kai kurios įmonės laukia...

Prezidentės patarėjas: lenkų mažumos klausimas neturi užgožti strateginių tikslų su Lenkija (42)

Lenkų tautinės mažumos klausimas nebus esminis Lietuvos ir Lenkijos prezidentų susitikime ir jis...

Buvusio Janukovyčiaus apsauginio pasakojimas: Ukrainos teritorijoje – Rusijos sraigtasparniai (145)

Buvęs buvusio Ukrainos prezidento Viktoro Janukovyčiaus apsaugos darbuotojas, Valstybės apsaugos...

Chaosas Europoje: galinga audra vartė medžius, sunkvežimius, plėšė namų stogus žuvo 9 žmonės (1)

Šiaurės Europoje ketvirtadienį siaučiant uraganiniams vėjams žuvo mažiausiai devyni žmonės,...

„Ikea“ valdo 15 tūkst. ha – 0,7 proc. Lietuvos miškų (61)

Švedijos baldų pramonės ir prekybos grupė „Ikea“ per pastaruosius 12 mėnesių valdomus...

Netikra naujiena apie Karoblį: išplatinti ir laiškai su kenkėjiška programa (13)

Ketvirtadienio vakarą įsilaužus į naujienų portalą tv3.lt ir paskelbus išgalvotą žinią apie...

Ar kada susimąstėte, kuo pavirsta kebabų kioske atlikęs aliejus

Aliejaus perdirbimas – puikus žiedinės ekonomikos pavyzdys. Iš surinkto panaudoto aliejaus...

Dvyliktasis Dakaro etapas: ilgiausią išbandymą atlaikė visi Lietuvos ekipažai Juknevičius artėja rekordo link, atnaujinta 06.59 (297)

Išbandymų dieną atlaikė visos Lietuvos komandos. Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis...

Po Panevėžio „Regitros“ skandalo: noriu, kad ir LRT atsakytų į klausimus (4)

Pastaruoju metu plačiai nuskambėję skandalai dviejose valstybės valdomose įstaigose „ Regitra...