Pagal dabartines taisykles, jei trasos danga yra šlapia, pilotai iš starto vietų pajuda ir važiuoja paskui saugos automobilį. Varžybų teisėjui nusprendus, kad sportininkams yra saugu lenktyniauti, pastarieji lenktynes pradeda startuodami iš eigos.

Nuo kitų metų pajudėję iš vietos ir apsukę kelis ratus paskui saugos automobilį, sportininkai šlapioje trasoje stos į savo starto vietas ir pradės lenktynes iš vietos.

Kiti sprendimai

Pasaulio autosporto taryba (WMSC) nusprendė, kad kitų metų pirmoms penkioms sezono lenktynėms padangas komandoms parinks „Pirelli“. Iki šio sprendimo ekipos padangas būtų turėjusios pasirinkti dar prieš prasidedant ikisezoniniams bandymams.

FIA taip pat nusprendė užkirsti kelią tokiems atvejams, kai vieno savaitgalio metu sportininko automobilyje kelis kartus yra pakeičiamas variklis arba įvairūs jėgainės elementai. Geras to pavyzdys – šių metų Belgijos GP, kuomet Lewiso Hamiltono „Mercedes“ pakeitė variklį net kelis kartus. Taip buvo pasielgta tam, kad kituose etapuose už motoro keitimą sportininkas nebūtų baudžiamas starto pozicijų bauda.

Nuo kitų metų pilotas lenktynių savaitgalio metu galės naudoti tik tą variklį arba tuos jėgainės elementus, kurie paskutinį kartą buvo sumontuoti jo automobilyje. Taip ketinama uždrausti ekipoms per vieną savaitgalį pasirūpinti „atsarginėmis jėgainėmis“, kurios būtų naudojamos tik kituose etapuose.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.