Komandos vadovo Franzo Tosto teigimu, tai geriausias automobilis, kokį iki šiol yra pavykę sukurti jo ekipai: „Aš esu įsitikinęs, kad tai bus geriausias automobilis „Toro Rosso“ komandos istorijoje. Į jo dizainą įdėjome daug darbo bei investicijų. Naujasis automobilis atrodo paprastas ir gražus. O jei jis gražus, tai turėtų būti ir greitas.“

„Torro Rosso“ automobilio STR10 techninės charakteristikos

Važiuoklė: Monokokas iš kompozitinių medžiagų.

Transmisija: „Scuderia Toro Rosso“ sukurtas pavarų dėžės korpusas iš aliuminio lydinių; 8 pavarų greičių dėžė su hidrauliniu valdymu, pagaminta „Red Bull Technology“ kompanijos.

Ratų diskai: „Apptech“, iš magnio lydinio, padangos „Pirelli“.

Pakaba: Viršutinės ir apatinės trikampės svirtys iš karbono, trauklės, torcioninės spyruoklės, centrinis amortizatorius ir stabilizatoriai, amortizatoriai „Penske“.

Stabdžiai: „Brembo“ firmos stabdžių diskai, trinkelės ir suportai, stabdžių valdymo sistema „brake-by-wire“, sukurta „Toro Rosso“.

Variklis: „Renault Energy F1-2015.

Konfigūracija: V formos, cilindrų išsidėstymo kampas: 90 laipsnių, 6 cilindrai.

Konstrukcija: Aliuminis cilindrų blokas, darbo tūris: 1600 kub. cm.
Maksimalus alkūninio veleno sukimosi greitis: 15 000 aps./min.

Vožtuvų skaičius: 24, galingumas – apie 850 AG, svoris (tuščio) 145 kg.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją