Sidabrinių strėlių atstovų teigimu, „Red Bull“ ir „Lotus“ ekipos pilotai tapo stipresni ir greitesni dėl kitokių motorų nustatymų.

Minėtųjų komandų pilotai okupavo visas tris prizines vietas paskutinėse dvejose lenktynėse. „Mercedes“ stovykla turi savo versiją kodėl taip nutiko.

„Galėjote pastebėti, jog „Red Bull“ forma nuo lenktynių Singapūre stipriai pagerėjo. Tuo metu Korėjoje žingsnį į priekį, 0,2-0,4 sek., žengė „Lotus“, – kalbėjo „Mercedes“ autosporto direktorius Toto Wolffas.

„Turėtume iškelti sau klausimą: ką jie galbūt padarė su variklio nustatymais? Ar yra kažkas, ko nežinome mes? Galbūt tai susiję su kitais dalykais? Kalbant apie tobulėjimą per paskutines kelias lenktynes, panašu, jog mes atsiliekome. Galbūt taip nutiko todėl, kad mes kažko nesuprantame apie mechaninius nustatymus? O gal tiesiog pirma „Red Bull“, o po to „Lotus“ padarė kažką, kas susiję su varikliais?“

T. Wolffo teigimu, „Mercedes“ privalo išsiaiškinti, kodėl pagerėjo „Red Bull“ ir „Lotus“ komandų forma per pastarąsias kelias lenktynes.

„Yra trys dalykai į kuriuos reikia atkreipti dėmesį. Visų pirma – ar mes kažką praleidome? Jei taip, tai kodėl? Antra – turime rasti tinkamą resursų balansą prie 2013 m. ir 2014 m. automobilių. Trečia – turime daryti viską, kad metus baigtume antroje vietoje. Tai mūsų tikslas“.