„Mercedes“ ekipa šiemet laimėjo 9 iš 11 lenktynių ir užtikrintai pirmauja Konstruktorių taurės įskaitoje. Apskritai „Mercedes“ variklį turinčios komandos tarp 6 pirmaujančių ekipų užima 4 vietas.

Vis dėlto „Mercedes“ komandos technikos direktorius Paddy Lowe mano, kad pranašumą lemia visų automobilio elementų puiki sąveika, o ne vienas dėmuo.

„Viskas yra susiję su bendru sistemos veikimu, o ne individualiais elementais. Viskas priklauso nuo to, kaip tu sudėsi viską į vieną sistemą. Tai yra jėgos vienetas, jėgos vieneto efektyvumas, aerodinamika ir visuma, kaip viskas veikia“, – kalbėjo britas.

„Mūsų automobilis labai greitas. Tačiau ir kitos komandos naudoja tą patį variklį, bet jos nėra tokios greitos. Vadinasi, viskas yra dėl bendros sistemos.“

P. Lowe taip pat teigia, jog „Ferrari“ bei „Renault“ atsilikimas yra trumpalaikis dalykas, tačiau dėl jo komandos pačios tobulėjimo sunku įžvelgti priešininkų atsigavimą.

„Didelis atsilikimas yra dėl jėgainės ir sunku pasakyti, koks tas atsilikimas yra, nes mes sunkiai dirbame ties įvairiomis sritimis, o kur dirba kiti – sunku žinoti.“