Naująjį agregatą ruošiantys gamintojai atmetė tvirtinimus, esą šie skambės gerokai prasčiau nei dabartiniai 2,4 l V8 atmosferiniai varikliai.
„Varikliai veikia aukštame sūkių diapazone. Maksimalus kuro tiekimas pasiekiamas virš 10 500 tūkst./min., o maksimalūs sūkiai apriboti iki 15 000 tūkst./min.“, - aiškino „Mercedes“ inžinerijos vadovas Andy Cowellas.
„Be to, šeši vamzdžiai sueina į vieną turbokompresorių. Taigi, šešių cilindrų variklis, besisukantis 15 000 aps./min., skambės tikrai labai gražiai“, - užtikrino specialistas.
Naujuosius variklius ruošia ir kiti „Formulėje-1“ dalyvaujantys gamintojai: „Cosworth“, „Ferrari“ bei „Renault“. Prie jų ketina prisijungti ir Prancūzijoje įsikūrusi PURE kompanija.
Primename pagrindinius nuo 2014 m. planuojamų pradėti naudoti motorų parametrus:
– 1,6 l darbinis tūris;
– V forma išdėstyti 6 cilindrai;
– iki 15 000 aps./min.;
– tiesioginis kuro įpurškimas iki 500 bar;
– vienas turbokompresorius;
– kontroliuojamas ribotas kuro srautas;
– 120 kW kinetinės energijos regeneracijos sistema galinėje ašyje;
– išmetamųjų dujų panaudojimas turbokompresoriuje;
– 4 000 km darbo laikas.