Naująjį agregatą ruošiantys gamintojai atmetė tvirtinimus, esą šie skambės gerokai prasčiau nei dabartiniai 2,4 l V8 atmosferiniai varikliai.

„Varikliai veikia aukštame sūkių diapazone. Maksimalus kuro tiekimas pasiekiamas virš 10 500 tūkst./min., o maksimalūs sūkiai apriboti iki 15 000 tūkst./min.“, - aiškino „Mercedes“ inžinerijos vadovas Andy Cowellas.

„Be to, šeši vamzdžiai sueina į vieną turbokompresorių. Taigi, šešių cilindrų variklis, besisukantis 15 000 aps./min., skambės tikrai labai gražiai“, - užtikrino specialistas.

Naujuosius variklius ruošia ir kiti „Formulėje-1“ dalyvaujantys gamintojai: „Cosworth“, „Ferrari“ bei „Renault“. Prie jų ketina prisijungti ir Prancūzijoje įsikūrusi PURE kompanija.

Primename pagrindinius nuo 2014 m. planuojamų pradėti naudoti motorų parametrus:

– 1,6 l darbinis tūris;
– V forma išdėstyti 6 cilindrai;
– iki 15 000 aps./min.;
– tiesioginis kuro įpurškimas iki 500 bar;
– vienas turbokompresorius;
– kontroliuojamas ribotas kuro srautas;
– 120 kW kinetinės energijos regeneracijos sistema galinėje ašyje;
– išmetamųjų dujų panaudojimas turbokompresoriuje;
– 4 000 km darbo laikas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją