Nors dabar „McLaren“ nesiskundžia prasta finansine padėtimi, M. Whitmarshui nerimą kelią mažesnių ekipų situacija.

„Šioje situacijoje nėra sidabrinės kulkos. Mes turime būti darbštesni, pripažinti pasekmes ir dirbti sunkiau siekiant sumažinti išlaidas F-1“, – kalbėjo „McLaren“ ekipos vadovas. - Turime pasirūpinti, jog šis sportas būtų geresnės būklės nei yra dabar. Privalome turėti 10-11 komandų, kurios gali išgyventi ir turėti gerus verslo modelius. Žmonės turėtų būti labiau aktyvus kuriant taisykles bei siekiant sumažinti išlaidas“.

M. Whitmarshas V6 variklių reglamentą įvardijo kaip pražiopsotą galimybę. Brito teigimu, turėjo būti skirta daugiau dėmesio bandant suvaldyti egzotiškų technologijų kūrimą ir jų panaudojimą.

„Litražo sumažinimas, tiesioginis įpurškimas, turbokompresoriai – visa tai yra gretima kasdieninių automobilių gamybai. Ar turbinomis apginkluoti galingi varikliai yra susiję su kasdieninių automobilių gamyba? Manau, kad ne. Tai gana egzotiški kūriniai. Žvelgiant į viską iš koncepcinės pusės, galbūt tai buvo gerai. Tačiau mes greičiausiai pamiršome pasirūpinti tam tikrų egzotiškų aspektų kontroliavimu“.