Tuo tarpu F. Alonso susilaukė įspėjimo už tai, jog sustojo vidury posūkio ir nusprendė pavežti minėtąjį M. Webberį.

Trasos maršalai informavo lenktynių teisėjus, jog jie instruktavo australą kaip elgtis toliau. Tačiau pats sportininkas teigia, iš pastarųjų jokių nurodymų negirdėjęs. Remiantis taisyklėmis, pilotas į trasą gali išeiti tik gavęs maršalų leidimą.

„Tai, jog aš ir F. Alonso po lenktynių už savo veiksmus susilaukėme įspėjimų yra mažų mažiausiai juokinga“, – savo „Twitter“ sraute rašė „Red Bull“ pilotas M. Webebris. - Po to kai užgesinome ugnį, nebuvo jokio bendravimo nė su vienu trasos pareigūnu“.

Kadangi Singapūre skirtas įspėjimas M. Webberiui buvo trečias, sportininkas automatiškai gavo 10 starto pozicijų baudą kitoms F-1 lenktynėms.

Australas savo „Twitter“ sraute taip pat pasidalino nuotrauka, kurioje matyti kaip 1988 metais prisėdęs ant Gerhardo Bergerio „Ferrari“ automobilio į techninio aptarnavimo zoną grįžtą Derekas Warwickas.

Pastarasis praėjusį savaitgalį buvo vienas iš varžybų teisėjų patarėjų.
Buvęs F-1 pilotas kalbėdamas su žiniasklaidos atstovais pareiškė, jog M. Webberis teisėjų nemalonės susilaukė ne už tai, jog grįžo į techninio aptarnavimo zoną sėdėdamas ant kito automobilio, o už tai, kad nesaugiu metu išėjo į trasą.

„Sveikata ir saugumas neišprotėjo. Pilotas galėjo būti sužeistas. Tikiuosi, jog daugiau tokių situacijų nepamatysime“, – sakė D. Warwickas. Noriu, kad „Formulė-1“ lenktynės būtų puikus renginys. Esu didžiulis „MotoGP“ fanas. Norėčiau, kad „Formulėje-1“ pilotai būtų lengviau prieinami taip, kaip yra „MotoGP“. F-1 tapome šiek tiek sterilūs. Tačiau negalime pilotus statyti į rizikingas situacijas“.

„Jei viskas būtų buvę atlikta saugiau, tada galbūt į tai būtume pažiūrėję kitaip. Tačiau tai kas nutiko buvo tikrai pavojinga. Negalima palikti automobilio tiesiog viduryje posūkio“.