Australas taip pat atskleidė pasirašęs sutartį su automobilių gamintoja „Porsche“, kurios garbę 2014 metais gins pasaulio ištvermės lenktynių čempionate (WEC).

„Tai tikrai nėra tas sprendimas, kurį nori priimti pats sportininkas, ypač tada, kai žino, jog jis vis dar yra greitas“, – sakė praeityje F-1 lenktyniavęs M. Blundellas. - Manau, kad jis tiesiog pavargo nuo F-1 politikos. Nesvarbu, kad jis pilotuoja jau ne vieną titulą iškovojusios komandos automobilį. Jam joje nebuvo lengva. Nesvarbu kas parašyta jo sutartyje, šiemet Malaizijoje vykusiose lenktynėse pamatėme, kokia iš tikrųjų yra situacija komandoje“.

Būtent po įvykių Malaizijos GP metu imta vis intensyviau kalbėti apie M. Webberio pasitraukimą iš „Red Bull“ komandos ir galbūt pačios F-1. Nors minėta ekipa ne kartą yra viešai pareiškusi, kad su abiem savo pilotais elgiasi vienodai, daugumai F-1 aistruolių ir specialistų buvo akivaizdu, kad komanda pirmenybę teikia Sebastianui Vetteliui.

„Suprantu jo dilemą. Pasitraukęs iš F-1 po 1995 metų sezono jaučiausi nusivylęs. Tuo metu dar turėjau sutartį su komanda, kuri iki šiol dalyvauja F-1 lenktynėse. Maniau, kad kitą sezoną viskas bus gerai, tačiau paaiškėjo tai, kas manęs tikrai nepradžiugino“, – pasakojo M. Blundellas.

„Man pabodo visa ta politika, todėl nusprendžiau keltis į JAV ir lenktyniauti CART čempionate. Tai buvo didelis pokytis mano gyvenime, tačiau ten praleistas laikas buvo vienas įdomiausių mano karjeroje“.

„Ar tai buvo panašu į F-1? Ne. Nepaisant to, kad CART buvo puikus čempionatas, visada galvoje sukosi mintys, jog praeityje teko lenktyniauti su geriausiai pasaulyje pilotais, kurie pilotuoja geriausius automobilius geriausiose trasose. Kartą pabuvojęs F-1 visada jos pasiilgsi.

M. Blundello teigimu, kitąmet M. Webberiui neturėtų būti itin sunku WEC čempionate, kadangi australui praeityje jau teko dalyvauti 24 val. Le Mano lenktynėse su „Mercedes“ komanda.

„Dabar sportinių automobilių lenktynės išgyvena pakilimą. Ar gali būti kas nors geriau nei įžengti į WEC čempionatą su „Porsche“? Po ne itin sėkmingų bandymų su „Mercedes“ Markas vis dar turi neužbaigtų reikalų“.

„Porsche“ Le Mane yra pelniusi daugiau pergalių nei bet kuris kitas automobilių gamintojas. Kompanija kitąmet tikėsis pasirodyti kuo geriau ir Markas bus vienas iš jų lyderių.“