Brito pasirodymas varžybose baigėsi 12-ame rate, kai jis jau buvo beveik užbaigęs lenkimo manevrą prieš ketvirtoje vietoje važiavusį japoną, tačiau grįždamas į lenktyninę trajektoriją galiniu ratu kliudė varžovo priekinį sparną ir, praradęs automobilio kontrolę, dideliu greičiu rėžėsi į barjerus.

Iš pradžių L. Hamiltonas dėl avarijos netiesiogiai kaltino savo varžovą, tačiau vėliau „Twitter“ socialiniame tinkle prisiėmė atsakomybę dėl susidūrimo.

„Peržiūrėjęs vaizdo įrašą supratau, kad šiandien buvau šimtu procentų kaltas“, - pripažino britas.

„Nepalikau Kobayashi pakankamai vietos. Maniau, kad jau esu priekyje jo“, - pridūrė jis.

Kaltu dėl avarijos L. Hamiltoną įvardino ir pats K. Kobayashi.

„Tiesiosios pabaigoje aš buvau kairėje, o jis važiavo trasos viduriu. Jis grįžo (į lenktyninę trajektoriją – red. past.) ir mes susidūrėme“, - pasakojo japonas.

„Jei peržiūrėtumėte vaizdo įrašą, matytumėte, kad visada sekiau balta linija. Visiškai nekeičiau važiavimo krypties. Nežinau, ką turėjau daryti. Gal reikėjo dėl jo pasukti ant žolės? Jam tereikėjo likti trasos viduryje ir negrįžti (į lenktyninę trajektoriją – red. past.)“, - pridūrė jis.