Viena iš idėjų buvo grąžinti degalų pildymą varžybų metų. Tačiau po atlikto tyrimo komandų atstovai nusprendė nepritarti šiam pasiūlymui. Viena iš pagrindinių priežasčių buvo ta, jog daugelis abejoja tuo, kad degalų pildymas lenktynių metu pagyvintų pačias varžybas.

Ne vienas F-1 pilotas teigiamai įvertino pateiktą pasiūlymą. Tačiau atlikti tyrimai parodė, kad po 2009 metų, kuomet buvo uždraustas degalų pildymas varžybų metu, trasose padaugėjo lenkimų.

Išlaidų padidėjimas taip pat buvo viena iš priežasčių dėl kurios komandų atstovai nepritarė minėtajam pasiūlymui.

Nesusitarė ir dėl padangų taisyklių 2016 metams

F-1 komandos nesugebėjo susitarti ir dėl padangų taisyklių 2016 metams. Praėjusį mėnesį „Force India“ pateikė pasiūlymą nuo kitų metų leisti ekipoms pačioms pasirinkti, kokias padangas jos norės naudoti varžybų savaitgalio metu.

Tai nebuvo vienintelis pasiūlymas, kurį komandos svarstė Kanadoje vykusiame posėdyje. Teigiama, kad savo pasiūlymus buvo pateikusios ir dar kelios ekipos: „Red Bull“, „Mercedes“, „McLaren“ ir padangų gamintoja bei tiekėja „Pirelli“.

Tarp pasiūlytų idėjų buvo:

- šešių skirtingų sudėčių padangos;
- trijų padangų sudėčių panaudojimas per vieną varžybų savaitgalį;
- pilotai nebūtų priversti startuoti lenktynėse su tomis padangomis, kurias naudojo kvalifikacijoje;
- „džokerio“ sistema, kai kiekviena komanda per sezoną galėtų pati pasirinkti padangas 4 arba 5 kartus.

Nepaisant pasiūlymų įvairovės, Kanadoje vykusio posėdžio metu nė vienam iš jų nebuvo pritarta.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.