„Campaign for Tobacco-Free Kids“ (Kampanija prieš rūkančius vaikus) organizacijos vadovas Matthew L. Myersas teigė esąs pasipiktinęs tuo, kad minėtą prekinį ženklą valdant „Philip Morris“ kompanija nesilaiko ankstesnių rašytinių susitarimų.

2001 m. rugsėjo 11 d. ši korporacija kartu su „British American Tobacco“, valdančia prekės ženklus „Lucky Strike“ ir 555, bei „Japan Tobacco“, gaminančia „Camel“ ir „Mild Seven“ cigaretes, raštu sutarė nuo 2007 metų nutraukti sporto šakų, kuriose dalyvaujantiems reikia palaikyti aukštesnę nei įprasta sportinę formą, rėmimą.

Besilaikydamos šios sutarties, „British American Tobacco“ praėjusiais metais nutraukė „Honda“ komandos rėmimą, o dar prieš metus ir pardavė turėtas šios ekipos akcijas, o „Japan Tobacco“ nebepratęsė sutarties su daug metų remta „Renault“ ekipa.

O „Philip Morris“ toliau remia „Ferrari“ komandą, su kuria bendradarbiavimo sutartį dar visai neseniai pratęsė iki 2011 metų.

„Tęsiamas „Formulės-1“ komandos rėmimas yra tik dar vienas „Philip Morris“ kompanijo neatsakingo elgesio pavyzdys“, - taip „Marlboro“ prekės ženklo valdytojos elgesį įvertino M. L. Myersas.

Daugiau informacijos ieškokite .">