Įtaisas, stabdymo metu sukaupiantis energiją ir suteikiantis galimybę ją panaudoti įsibėgėjant, brito bolide sutriko jau lenktynių pradžioje.

„Nesu tikras, kad ir taip būčiau buvęs greitas minkštosiomis padangomis, tačiau nuo 13-ojo ar 14-ojo rato nebeturėjau KERS, kas tikrai nepadėjo“, - po finišo spaudos konferencijoje aiškino J. Buttonas.

„Kitos atkarpos metu komanda mane informavo, ką galiu padaryti, kad ją įjungčiau atgal, ir man tai pavyko. Tiesa, tik porai ratų, tad turėjau nuolat ją perkrovinėti“, - teigė britas.

„Problemų dėl to kilo ne tik įsibėgėjant, bet ir stabdant. Kai ji veikia, gauni papildomos variklio stabdymo jėgos. Dabar kaskart artėdamas prie posūkio nežinodavau, ko tikėtis. Be KERS turėjau gintis nuo Webberio ir net Massos, kas buvo gana įdomu“, - kalbėjo pilotas.

„Esu visai patenkintas, kad finišavau trečias“, - pridūrė jis.