„Dviejų nuostabių sportininkų mirtys pasitarnavo kaip priminimas ir tikriausiai didžiausias Ayrtono ir Rolando palikimas yra saugumo paieškos automobilių sporte. Iš tiesų per tuos du dešimtmečius buvo atlikta daug patobulinimų, turbūt reikšmingiausių šiame sporte“ – kalbėjo J. Todtas.

„Sunkus darbas atsipirko. Nuo 1994 metų „Formulėje–1“ nežuvo nė vienas lenktynininkas. Automobiliai ir trasos yra saugiausi nei kada nors buvo. Naujos technologijos užtikrino, kad net per didžiausias avarijas, kaip Michaelio Schumacherio 1999 metais patirta avarija Silverstone, Roberto Kubicos 2007-ais Monrealyje, Fellipe Massa 2009 – ais Budapešte, Marko Webberio 2010-ais Valensijoje bei daugelio kitų, lenktynininkai galėjo išlikti gyvi“, - sakė italas, prisimindamas sugriežtintus avarijų bandymus, patobulintus šalmus bei kitus saugumo reikalavimus.

„Iškilmingai minime dviejų vyrų pasiekimų palikimą. Abu buvo ryžtingi ir pasišventę savo darbui lenktynininkai. Nors ir atsiminimai apie jų puikias lenktynes, jaudinančias pergales ir šlovingus čempionatus niekad neišnyks, bet skaudi tiesa yra ta, kad negalime pabendrauti su vyrais, kurie leido mums žavėtis šiomis akimirkomis“, - pagerbdamas A. Senna bei R. Ratzenbergerio atminimą kalbėjo J. Todtas.

„Vis dėlto, galime paliesti, šnekėtis ir juoktis su vairuotojais, kurių gyvybes tiek trasoje, tiek kelyje išgelbėjo saugumo patobulinimai, atsiradę po Ayrtono ir Rolando žūties. Turime būti jiems be galo dėkingi“, – teigė FIA prezidentas.