Ketvirtajame šių metų „Formulės-1“ čempionato etape, Ispanijos GP lenktynėse, nugalėjo ir antrąją pergalę iš eilės iškovojo „Ferrari“ lenktynininkas Felipe Massa. Antrąją ir trečiąją vietas varžybose užėmė „McLaren“ komandos nariai Lewisas Hamiltonas bei Fernando Alonso.
Lewis Hamilton ("McLaren")
© Reuters/Scanpix
Puikią ketvirtąją vietą pelnė „BMW Sauber“ lenktynininkas Robertas Kubica. Penktas finišo liniją kirto ir pirmuosius taškus šiemet „Red Bull“ komandai pagaliau pelnė Davidas Coulthardas. Gerai lenktynėse pasirodė ir šeštąją vietą pelnė „Williams“ pilotas Nico Rosbergas.

Septintas finišavo „Renault“ lenktynininkas Heikki Kovalainenas, o aštuntas – pirmąjį tašką „Super Aguri“ komandos istorijoje pelnęs Takuma Sato. Lenktynių finišą pasiekė tik 14 iš 22 „Formulės-1“ bolidų. Rikiuotės gretas išretino techniniai gedimai.

Po ketvirtojo „Formulės-1“ čempionato etapo pirmenybių lyderių tapo debiutantas L. Hamiltonas, dvejais taškais lenkiantis F. Alonso bei dar vienu – F. Massa. Konstruktorių taurės įskaitoje savo pozicijas sustiprino „McLaren“, persvarą prieš „Ferrari“ padidinusi iki 9 taškų.

Dar prieš startą visos viltys gerai pasirodyti lenktynėse žlugo „Toyota“ lenktynininkui Jarno Trulli. Iš šeštosios vietos varžybas turėjęs pradėti italas prieš pat startą užgeso ir ėmė mojuoti rankomis, taip priversdamas likusius lenktynininkus vietoje starto įveikti dar vieną apšilimo ratą. Pačiam J. Trulli teko startuoti iš techninio aptarnavimo zonos.

Felipe Massa ("Ferrari") ir Fernando Alonso ("McLaren")
© AFP/Scanpix

Starto metu tarp „McLaren“ ir „Ferrari“ lenktynininkų tvyrojusi įtampa pasireiškė F. Alonso ir F. Massa susidūrimu pirmajame posūkyje. Rizikingai ėmęs lenkti varžovą ispanas susilietė su juo ir taip buvo išstumtas iš trasos ribų. Į trasą jis sugrįžo tik ketvirtoje vietoje, į priekį praleidęs ne tik F. Massa, bet ir L. Hamiltoną ir K. Raikkoneną.

Pirmajame rate susidūrė „Williams“ lenktynininkas Alexanderis Wurzas ir „Toyota“ pilotas Ralfas Schumacheris. Pirmajam dėl bolido pakabos pažeidimo teko iškart baigti savo pasirodymą, o antrasis apsilankęs techninio aptarnavimo zonoje tęsė lenktynes.

Po pirmojo rato lenktynių priekyje važiavo F. Massa, iškart už jo pirmajame aštuntuke važiavo L. Hamiltonas, K. Raikkonenas, F. Alonso, R. Kubica, N. Heidfeldas, D. Coulthardas ir H. Kovalainenas.

7-ame rate lenktynes paliko „Red Bull“ pilotas Markas Webberis. Antrojo dešimtuko pabaigoje važiavusiam australui, kaip ir kvalifikacijos metu, sugedo bolidas. Įveikęs vos 8 ratus dėl variklio gedimo iš kovos pasitraukė ir J. Trulli.

Dar ratu vėliau jau pradėjusius snausti lenktynių žiūrovus kaip reikiant pažadino lėtai ėmęs važiuoti K. Raikkonenas. Trečiąją vietą tuo metu užėmęs suomis pasuko į techninio aptarnavimo zoną ir iš karto pasitraukė iš lenktynių – sugedo bolido elektronikos sistema. „Ferrari“ lenktynininkų nesėkmė buvo vienintelis pokytis lyderių tarpe prieš pirmuosius sustojimus boksuose.

Kaip ir buvo tikėtasi, pirmieji į boksus 19-ame rate pasuko F. Masa ir F. Alonso. L. Hamiltonas techninio aptarnavimo zonoje sustojo tik trimis ratais vėliau – to neužteko ženkliai sumažinti atsilikimą nuo lenktynių lyderio – šis ir toliau siekė beveik 10 sek.

Nesėkmė pirmųjų sustojimų metu ištiko šeštoje vietoje važiavusį N. Heidfeldą – vokiečiui buvo leista per anksti palikti sustojimo vietą, nespėjus pritvirtinti vieno iš ratų. Lėtai trasą apsukęs lenktynininkas buvo priverstas į juos sugrįžti dar kartą ir dėl to nukrito į keturioliktąją vietą.

25-ame rate, visiems lyderiams pirmąjį kartą apsilankius boksuose, lenktynėse toliau pirmavo F. Massa, nuolat didindamas persvarą prieš L. Hamiltoną. Už šio pirmajame aštuntuke važiavo F. Alonso, R. Kubica, D. Coulthardas, H. Kovalainenas, N. Rosbergas, R. Barrichello. Iki antrųjų sustojimų lenktynininkų rikiuotė beveik nepasikeitė, išskyrus dėl keisto „Renault“ taktinio sprendimo viena vieta nusmukusį H. Kovalaineną.

Pirmasis iš lyderių antrajam savo sustojimui technininio aptarnavimo zonoje apsilankė F. Massa, į boksus pasukęs 42-ame rate. L. Hamiltonas sustojo penkiais ratais vėliau, o F. Alonso – dar po rato. Lyderių eilės tvarka antrųjų sustojimų metu visiškai nepasikeitė.

50-ame rate į boksus pasuko ir lenktynes baigė rikiuotės gale važiavęs N. Heidfeldas.

Lewis Hamilton ("McLaren")
© Reuters/Scanpix

Iki pat finišo jokių rimtų pokyčių lyderių tarpe nebeįvyko – net ir F. Alonso, paskutiniajai lenktynių atkarpai pataupęs minkštų padangų komplektą, nebesugebėjo pasivyti beveik 20 sekundžių atsiplėšusį komandos draugą L. Hamiltoną.

Likus vos 6 ratams iki lenktynių finišo dėl neaiškių priežasčių papildyti kuro atsargų dar kartą pasuko aštuntoje vietoje važiavęs G. Fisichella. Tuo puikiai pasinaudojo T. Sato, pakilęs į paskutinę poziciją, už kurią dar skiriami taškai.

Kitas „Formulės-1“ čempionato etapas, Monako GP, vyks po dviejų savaičių, gegužės 27 dieną.

Ispanijos GP

 PilotasKomandaLaikas
1Felipe MassaFerrari1h31:36.230
2Lewisas HamiltonasMcLaren-Mercedes+ 6.790
3Fernando AlonsoMcLaren-Mercedes+ 17.456
4Robertas KubicaBMW+ 31.615
5Davidas CoulthardasRed Bull-Renault+ 58.331
6Nico RosbergasWilliams-Toyota+ 59.538
7Heikki KovalainenasRenault+ 1:02.128
8Takuma SatoSuper Aguri-Honda+ 1 ratas
9Giancarlo FisichellaRenault+ 1 ratas
10Rubensas BarrichelloHonda+ 1 ratas
11Anthony DavidsonasSuper Aguri-Honda+ 1 ratas
12Jensonas ButtonasHonda+ 1 ratas
13Adrianas SutilisSpyker-Ferrari+ 2 ratai
14Christijanas AlbersasSpyker-Ferrari+ 2 ratai
15Nickas HeidfeldasBMWN/F
16Ralfas SchumacherisToyotaN/F
17Vitantonio LiuzziToro Rosso-FerrariN/F
18Scottas SpeedasToro Rosso-FerrariN/F
19Kimi RaikkonenasFerrariN/F
20Jarno TrulliToyotaN/F
21Markas WebberisRed Bull-RenaultN/F
22Alexanderis WurzasWilliams-ToyotaN/F

Daugiau informacijos ieškokite _dct({a:13184348});

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Vienos kraupiausių žudynių istorijoje: odekolono vonios – vienintelis būdas atsikratyti kraujo dvoko (214)

„Degtinę, kaip patys suprantate, maukdavo iki sąmonės netekimo. Sakykite, ką norite, bet darbas...

Šalis su 4 500 eurų vidutine alga stebina kainomis (159)

Nors Šveicarijos vidutinis atlyginimas „į rankas“ yra didesnis nei Lietuvoje kone 7 kartus, kai...

Naktinis reidas Vilniuje: girtus vairuotojus gaudė ir policija, ir pareigingi piliečiai (24)

Naktį iš penktadienio į šeštadienį reidą surengę Vilniaus kelių policijos pareigūnai vėl...

Šaltis smogs kaip reikiant: –15 laipsnių bus ne riba (31)

Žiemos gerbėjai gali džiūgauti, nes sniegu ir žiemišku šaltuku dar kurį laiką tikrai...

Baikerio Kilkaus nužudymu įtariamas Baltrūnas griebėsi naujos taktikos (423)

Prieš daugiau kaip tris mėnesius mįslingai dingusio baikerio Aivaro Kilkaus tyčiniu nužudymu...

Tryliktasis Dakaro etapas: puikiai pasirodęs Žala finišą pasiekė 9-oje vietoje, Juknevičius ir Vanagas dvidešimtuke (528)

Priešpaskutinis 2018 metų Dakaro etapas Lietuvos komandoms klojosi lyg iš natų. Geriausiai sekėsi...

Solidžiai žaidęs Valančiūnas – vienas pagrindinių pergalės prieš „Spurs“ kalvių

Gerą sportinę formą sausį demonstruojantis Jonas Valančiūnas surengė dar vieną sėkmingą...

Papasakojo, kas Kaune dedasi vakarais: be dujų balionėlio į gatvę nekelia kojos (495)

„Apie 22 val. laukiau autobuso ir telefonu kalbėjau su drauge. Stotelėje sėdėjęs aiškiai...

„AX Armani“ su naudingais lietuviais paskutinę sekundę triumfavo Vitorijoje, CSKA paėmė „Pao“ tvirtovę „Real“ krito Malagoje (10)

Viena autsaiderių Milano „AX Armani“ (6/13) Eurolygoje iškovojo antrąją pergalę iš eilės....

Kaip buvo „taisoma“ nomenklatūrininkų sveikata (172)

Dažnas vyresnio amžiaus skaitytojas atsimena sovietmečiu sklidusius gandus apie tai, kad įtakingus...