Sėkmingai išlaikęs lyderio poziciją britas finišo liniją kirto pirmas ir iškovojo ketvirtą pergalę iš eilės šių metų F-1 sezone.

„Didelius ačiū komandai, šiemet jie puikiai padirbėjo. Tai pirmoji mano pergalė Ispanijoje, man tai tikrai daug reiškia. Nebuvau nusiminęs, tiesiog šiandien nebuvau pakankamai greitas. Nico buvo greitesnis. Automobilio balansas nebuvo geras, tad teko pasikliauti inžinieriais. Keičiau automobilio nustatymus ir man pasisekė išlaikyti Nico už savęs“, – po lenktynių sakė L. Hamiltonas.

„Būtent apie tai kadaise kalbėjome su Rossu susėdę prie vieno stalo mano mamos namuose. Nebuvau tikras, kad galime važiuoti sekunde greičiau už „Red Bull“, tačiau mums pavyko tai padaryti. Esu patenkintas pasiektu rezultatu. Tai, jog ketvirtą kartą iš eilės užėmėme pirmas dvi pozicijas yra tiesiog nerealu.“

N. Rosbergas: Monake bandysiu vėl iškovoti pergalę

Nico Rosbergas po lenktynių Ispanijoje teigė esąs kiek nusivylęs, jog negalėjo aplenkti L. Hamiltono, tačiau taip pat tvirtino, kad dar laukia daugybė varžybų.

„Mercedes“ komandos pilotas užėmė antrą vietą ketvirtą kartą iš eilės. N. Rosbergui tik Australijoje pavyko iškovoti pergalę, kai iš lenktynių pasitraukė L. Hamiltonas.

Nico Rosbergas

„Manau, kad dar vienas ratas ir būčiau galėjęs lenkti. Deja, tai buvo viskas ir esu kiek nusivylęs. Visgi antroji vieta šiandien, antroji vieta čempionate ir dar daug lenktynių priešakyje. Vyksiu į Monaką ir bandysiu pasirodyti geriau bei stengsiuosi pakartoti praėjusių metų pergalę“, – kalbėjo N. Rosbergas.

Po lenktynių Ispanijoje N. Rosbergas bendroje rikiuotėje užleido lyderio poziciją L. Hamiltonui. Juos dabar skiria 3 taškai.

D. Ricciardo patenkintas iškovota trečia vieta

Barselonoje trečias finišavęs Danielis Ricciardo liko patenkintas pasiektu rezultatu. Australas po varžybų taip pat nestokojo humoro jausmo teigdamas, kad šį kartą iškovoto trofėjaus iš jo niekas neatims.

Iš trečios pozicijos startavęs „Red Bull“ pilotas jau pirmame rate prarado poziciją „Williams“ atstovui Valtteri Bottui. Vis dėlto D. Ricciardo vėliau pavyko susigrąžinti prarastą poziciją ir finišuoti trečioje vietoje.

„Nebuvome tokie greiti kaip „Mercedes“. Be didelių problemų finišavome trečioje vietoje. Tikrai malonu užlipti ant apdovanojimų pakylos. Esu įsitikinęs, kad šį kartą iškovotos trečios vietos iš manęs niekas neatims“, – po lenktynių kalbėjo „Red Bull“ pilotas D. Ricciardo.

Danielis Ricciardo

Australo teigimu, net jei jis ir būtų geriau startavęs, jam nebūtų pavykę sutrukdyti „Mercedes“ pilotams užimti pirmas dvi vietas ant apdovanojimų pakylos: „Startas nebuvo toks kokio norėjau. Vėliau tiesiog teko laikytis suplanuotos taktikos. Nors ir turėjome nemenką persvarą, dariau viską, kad išlaikyčiau užimamą poziciją. Manau, kad mums reikia virvės ant „Mercedes“ automobilių tam, jog jie galėtų mus tempti paskui save. Skirtumas didžiulis, tačiau aš neabejoju, kad mums pavyks jį sumažinti. Žinome, ką sugeba ponas Newey ir kiti 600 žmonių.“

S. Vettelis: tai buvo smagios lenktynės

Iš penkioliktos pozicijos startavęs ir ketvirtas finišavęs Sebastianas Vettelis neslėpė, jog jam buvo malonu lenkti varžovus Barselonos trasoje vykusiose lenktynėse.

Vokietis su automobiliu turėjo problemų tiek penktadienį, tiek šeštadienį. Sportininkas dėl elektronikos problemų buvo priverstas praleisti vieną iš trijų treniruočių. Kvalifikacijoje S. Vetteliui koją pakišo sugedusi pavarų dėžė. Komandai nusprendus ją pakeisti, vokiečiui buvo skirta 5 starto pozicijų bauda. Tačiau net ir startavęs iš 15-os vietos F-1 čempionas sugebėjo prasibrauti iki pirmojo penketuko.

Sebastianas Vettelis

„Buvo tikrai smagiau nei prieš tai vykusiose lenktynėse, kuriose turėjau praleidinėti kitus į priekį. Varžybų metu buvome gana patenkinti automobiliu. Turėjome išlikti kantrūs. Mūsų taktika buvo gera, tad sugebėjome aplenkti ne vieną varžovą. Manau, kad ketvirta vieta buvo geriausias rezultatas, kurį galėjome šiandien pasiekti“, – sakė S. Vettelis.

Jis nepraranda vilties, jog dar šiemet „Red Bull“ ekipai pavyks sumažinti atsilikimą nuo „Mercedes“: „Jie turi labai gerą paketą – variklį, automobilį ir du gerus pilotus. Dėl to jie yra itin stiprūs, tad įveikti juos yra itin sunku. Būtų liūdna jei kiekvieną savaitgalį galėtume kovoti tik dėl trečios vietos. Esame patenkinti šiandien pasiektais rezultatais, tačiau kitą kartą mes vėl atakuosime.“

K. Raikkonenas: noriu išsiaiškinti su komanda

Šios dienos lenktynėse komandos draugui Fernando Alonso nusileidęs Kimi Raikkonenas po varžybų buvo nusivylęs ir sakė, kad tam tikrus dalykus nori aptarti su „Ferrari“ ekipa.

Lenktynėms artėjant prie pabaigos ispanas pasivijo suomį ir jį aplenkė. F. Alonso buvo pirmasis, kurį komanda pakvietė pasikeisti padangų. Kas iš ekipos stos pirmas dažniausiai pasirenka geresnę poziciją užimantis sportininkas. Nenuostabu, jog K. Raikkonenas, buvęs geresnėje pozicijoje, liko nepatenkintas „Ferrari“ sprendimu.

Po to, kai į techninio aptarnavimo zoną pirmas pasuko F. Alonso, K. Raikkonenas susisiekė su komanda radijo ryšiu: „Kas priima šiuos sprendimus?“.

Po lenktynių suomis nenorėjo kalbėti apie lenktynėse priimtus „Ferrari“ sprendimus: „Aš tiesiog noriu išsiaiškinti tam tikrus dalykus“.

Sportininko teigimu, skirtingos taktikos didelės įtakos galutiniams rezultatams neturėjo: „Akivaizdu, kad nebuvo didelio skirtumo. Mes vis tiek finišavome stipriai atsilikę nuo kitų. Tai neturėjo didelės įtakos rezultatams.“

Kimi Raikkonenas

K. Raikkoneno teigimu, dabar jam labiausiai nerimą kelia prasta komandos forma: „Tai buvo kitokios lenktynės nei Kinijoje. Išbandėme įvairius dalykus ir situacija tapo šiek tiek geresnė, tačiau mes vis tiek finišavome šeštoje ir septintoje vietose. Turėjome šansų pakovoti, tačiau vis dar esame toli nuo tos vietos, kurioje norėtume būti. Pagal greitį buvo ketvirta komanda rikiuotėje. Tai nuvilia.“

F. Alonso po lenktynių sakė, kad varžybų metu taktika buvo pakeista tam, kad už nugaros išlaikyti Sebastianą Vettelį: „Nežinau kokia buvo situacija su Kimi padangomis, tačiau aš po 2-3 ratų turėjau bėdų su galinėmis padangomis, tad paklausiau komandos kada galiu sustoti“.

„Kai atėjo tinkamas laikas, mes sustojome. Vėliau mums sutrukdė lėtesni pilotai, dėl to neaplenkiau Kimi. Vėliau man vėl padangos nusidėvėjo greičiau, tad klausiau komandos kada galiu sustoti. Jie pasakė, kad galime važiuoti toliau ir stoti tik du kartus arba stoti ir keisti taktiką. Komanda sakė, kad Vettelis naudoja trijų sustojimų taktiką. Jų teigimu, tik pakeitus taktiką galėjome jį išlaikyti už savęs.“

„Bandžiau apsiginti nuo Vettelio, tačiau tai padaryti buvo neįmanoma. Tikslas buvo išlaikyti jį už savęs. Gaila, bet to padaryti mums nepavyko.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)