„Tačiau šios rokiruotės priežastys visai ne tos, apie kurias mano daugelis apžvalgininkų, – savo tinklapyje rašo britų žurnalistas J. Allenas. – „Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo iš Bahreino išvažiavo visiškai įsiutęs dar nepasibaigus lenktynėms. Kai jis pamatė, kad „Ferrari“ komandos sportininkus lenkia „kas netingi“ net tiesiose atkarpose, nes italų komandos hibridiniams varikliams paprasčiausiai trūksta galios“.

Po kelių dienų, kalbėdamas „Ferrari“ būstinėje Italijoje, L. di Montezomolo tvirtino, kad komanda griebsis pačių kardinaliausių veiksmų, kad komandos reikalai pagerėti ir ji sugrįžtų į lyderių gretas.

Kita vertus, aišku, kad S. Dominecali sprendimą apie atsistatydinimą priėmė pats, niekas jo taip pasielgti nevertė. Gerai informuoti šaltiniai iš Italijos spaudos teigia, kad L. di Montezomolo net norėjo, kad 48 metų F-1 komandos vadovas liktų savo poste ir tęstų darbą.

„S. Dominecali savo karjerą „Svajonių komandoje“ praėjo būtent tuo metu, kai visas komandos darbas buvo derinamas su M. Schumacherio pageidavimais ir jau tuomet buvo aišku, kad jis ruošiamas šios komandos vadovo postui. 2008 metais jis ir pakeitė Jeaną Todtą, išėjusį į kitą darbą.

Tais metais „Ferrari“ laimėjo Konstruktorių taurę, o F. Massa vos netapo čempionu. Vėliau „Ferrari“ du kartus – 2010 ir 2012 metais F. Alonso dėka buvo labai arti iki nugalėtojo titulo, bet vėliau italų komandos automobilis negalėjo konkuruoti nei su „Red Bull“, nes su „Mercedes. Tuo metu „Ferrari“ vadovų, kurių komandoje važiuoja du pasaulio čempionai, šiandieninė situacija netenkina. Todėl ir prasidėjo pertvarka, tik neaišku, ar tai duos rezultatų“.