Tik ketvirtą sezoną skaičiuojanti FE kasmet vis stiprėja. Jau kuris laikas čempionate varžosi tokie gamintojai kaip „Renault“, „Audi“ ir „Jaguar“. O artimiausioje ateityje dalyvių gretas turėtų papildyti „Porsche“ ir „Mercedes“.

FE taip pat yra pasirašiusi sutartis su pasaulyje gerai žinomomis kompanijomis: „Julius Baer“, „Allianz“, „Visa“, „Hugo Boss“ ir ABB, kuri neseniai tapo pagrindine čempionato rėmėja.

„Mercedes“ vadovas Toto Wolffas praeityje yra sakęs, kad „Formulė-E“ ateityje taps „rimtu žaidėju automobilių sporto pasaulyje“. A. Agagas yra įsitikinęs, kad čempionatas su kiekvienais metais vis stiprės.

„Manau, kad „Formulė-E“ taps labai, labai didelė. Tikiu, kad po 20, 30 ar 40 metų mes liksime vieninteliu čempionatu“, – sakė FE vadovas A. Agagas.

„Galbūt bus kitų čempionatų, bet mes greičiausiai būsime stipriausi, kadangi pasaulyje kasmet vis daugėja automobilių varomų elektra. Jei po 20-30 metų visi automobiliai nebus varomi elektra, mes turėsime rimtų problemų. Bet jeigu ir taip nutiks, „Formulė-E“ liks pagrindiniu čempionatu.“

2015 m. „Virgin“ komandos savininkas Richardas Bransonas viešai pareiškė, kad „Formulė-E“ per 10 metų aplenks „Formulę-1“. A. Agagas neprieštarauja R. Bransono nuomonei ir mato tik šviesią FE ateitį.

A. Agago teigimu, „Formulė-E“ seniai viršijo savo lūkesčius.

„Esu maloniai nustebintas. Mes seniai viršijome savo lūkesčius. Pasirašę sutartį su ABB žengėme dar vieną didelį žingsnį į priekį. Pradėję projektą, tam tikrų dalykų negalėjome net įsivaizduoti. Vis sulaukiame malonių siurprizų. Turbūt tai reiškia, kad judame teisinga kryptimi.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)