Išteklių ribojimo susitarimo (RRA) likimas, skelbiama, turi paaiškėti Abu Dabio GP lenktynių savaitgalio metu vyksiančiame komandų susitarime. Ar jame ekipoms pavyks pasiekti vieningą nuomonę, lieka neaišku.

Neoficialių šaltinių teigimu, „Formulės-1“ rikiuotės lyderės yra pasidalinusios į dvi priešiškas stovyklas. „Red Bull“ ir „Mercedes“, kalbama, nori ne tokio griežtų apribojimų, kai „McLaren“ ir „Ferrari“ nori išsklaidyti visus įtarimus ir sugriežtinti susitarime numatytų apribojimų laikymąsi bei viso to priežiūrą.

Nors daugeliui sporto gerbėjų komandų siekis savanoriškai riboti išteklius iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti nesuprantamas, tai laikoma sporto gyvavimo tvarumo pagrindu. Apribojusios savo išlaidas ekipos gali veikti pelningai ir būti tikros dėl savo ateities, įskaitant ir silpniausias rikiuotės atstoves.

Primename, kad savanoriškumo principais pagrįstu RRA apriboti komandų biudžetai, darbuotojų skaičius, darbo vėjo tunelyje laikas, skaičiuojamosios skysčių ir dujų dinamikos sistemų pajėgumai bei kiti ištekliai.

FOTA, savo ruožtu, buvo įkurta siekiant komandų vienybės derantis jiems svarbiais klausimais su trečiosiomis šalimis. Asociacija ekipoms gali tapti labai reikalingu įrankiu, kai įsibėgės kalbos dėl komercinę sporto pusę reglamentuojančios Konkordo sutarties, besibaigiančios kitų metų pabaigoje, pratęsimo.

Nors FOTA veiklos pradžioje jai priklausė absoliučiai visos „Formulės-1“ komandos, šiuo metu organizacijai nepriklauso rikiuotės autsaiderė HRT.