Kaip rašo vokiečių „Auto Motor und Sport“, indų komanda tuo labai suinteresuota, nes už penktą vietą Konstruktorių įskaitoje komanda gautų 62 mln. JAV dolerių prizinių pinigų. Už 6 vietą FOM komandai moka trimis milijonais dolerių mažiau, o „Force India“ tai yra reikšminga suma – maždaug tiek per sezoną kainuoja du komandos techninės įrangos atnaujinimai. 2015 metais komanda nori visus aerodinaminius bandymus atlikti tik „Toyota Motorsport“ techniniame centre Vokietijos Kiolno mieste. Šio aerodinaminio vamzdžio nuoma atsietų apie 4 mln. eurų.

Po vasaros pertraukos „McLaren“ bolidai gerokai „pridėjo“ greičio, tuo tarpu „Force India“ pradėjo parasti turėtas pozicijas. Viena iš priežasčių – įtempta padėtis su jėgos agregatais, kadangi ji beliko vienintele komanda čempionate, kuri per sezoną naudos tik 4 variklių komplektus, tuo tarpu kai daugelis kitų – penkis komplektus, o yra ir komandų, kurios naudoja ir šeštąjį variklį. Toks ekonomiškas režimas turi savo paaiškinimą: komanda vėluodavo susimokėti už patiektus variklių komplektus, nors pagal kontraktą ji tai turėjo padaryti iki spalio 27 d. Taigi, „Mercedes“ jai priklausančius pinigus gavo paskutinę dieną, todėl iki sezono pabaigos „Force India“ pilotai Niko Hulkenbergas ir Sergio Perezas naudos naujas jėgaines.

Jei komanda būtų nesuradusi pinigų, jai nebūtų buvę jokios prasmės važiuoti į lenktynes Ostine. Visi iki šiol naudoto variklio komplekto agregatai – vidaus degimo variklis, turbinos, motorai-generatoriai, baterijos bei valdančioji elektronika buvo jau beviltiškai išeikvojusi savo resursą. Juos buvo galima naudoti nebent per penktadienio treniruotes. Paskutinėse lenktynės „Force India“ buvo priversta taupyti jėgaines, labai tikėtina, sumažindama jėgainės galią. Tai buvo matyti ir per treniruotes: jei „McLaren“ Suzukoje ir Sočyje nuvažiavo 227 ratus, tai N.Hulkenbergas ir S. Perezas tik 146. Todėl visai natūralu, kad J. Buttonui ir K. Magnussenui pavyko geriau pasiruošti kvalifikacijai ir lenktynėms.

Apie „Force India“ norą stoti į kovą dėl pozicijos su „McLaren“ finalinėje čempionato fazėje byloja ir tas faktas, kad indų komandos aerodinamikos departamentas lenktynėms Ostine parengė keletą techninių naujovių. Iš pažiūros jos ne tiek didelės. Bet turi užbaigti tą atnaujinimų virtinę, kuri buvo pradėta dar Singapūre. Šios naujovės turėtų leisti bolidui stabiliau įveikti posūkius ir staigiau pagreitėti išvažiavus iš jų.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.