FIA imtis veiksmų paskatino kalbos, kad šiemet, siekdami taupyti padangas lenktynėms, pilotai paskutinėje kvalifikacijos dalyje gali nuspręsti neišvažiuoti į trasą. Kad taip nenutiktų, Strategijos grupė prašo komandų ir FIA aptarti idėjas, kurios paskatintų sportininkus kovoti dėl pozicijų paskutinėje kvalifikacijos dalyje.

Pagal dabar galiojančias taisykles į pirmąjį dešimtuką patekę lenktynininkai privalo lenktynėse startuoti su tomis padangomis, su kuriomis užfiksavo geriausią rezultatą paskutinėje važiavimų dalyje.

Jau pernai buvo tokių situacijų, kai sportininkai nusprendė nesivarginti išvažiuoti į trasą. Taip pilotai sutaupydavo padangų komplektą. Planuojamo susitikimo metu ketinama aptarti idėjas, kurios neleistų lenktynininkams paskutinėje kvalifikacijos dalyje prasėdėti garaže.

Britų „Autosport“ skelbia, jog vienas iš siūlomų variantų yra leisti pirmam dešimtukui pilotų lenktynes pradėti su tomis padangomis, su kuriomis jie užfiksavo geriausią rezultatą antroje važiavimų dalyje.
Kita idėja – paskutinėje kvalifikacijos dalyje sportininkams duoti papildomą padangų komplektą, kuris po važiavimų būtų gražinamas FIA.

„Pirelli“ praeityje buvo užsiminusi, jog galėtų sukurti ir tiekti būtent kvalifikacijai skirtas padangas. Viskas, ko reikia, anot italų kompanijos, tai komandų sutikimo.

Susitikimo metu ketinama aptarti ir paskutinės kvalifikacijos dalies trukmę. Siekiama padaryti taip, kad greičiausiųjų dešimtukas turėtų galimybę įveikti bent po du įskaitinius ratus.

Jei susitikimo metu bus priimtas sprendimas keisti kvalifikacijos taisykles ar jos formatą, tokiu atveju reikės visų F-1 komandų sutikimo. Tik tada galutiniam patvirtinimui siūlomi pokyčiai bus pateikti Pasaulio autosporto tarybai. Pastarajai patvirtinus pateiktas idėjas, pakeitimai įsigaliotų dar prieš šių metų F-1 sezono pradžią.