Techninio reglamento pakeitimai

Anksčiau tik technine direktyva apibrėžti standartinio elektronikos kontrolės įtaiso (ECU) nustatymai dabar įtraukti į Techninį reglamentą.

Išmetamųjų vamzdžių pozicija nuo šiol bus griežtai reglamentuota, kad išmetamųjų dujų įtaka automobilio aerodinamikai būtų kiek įmanoma mažesnė. Nuo šiol privalomas geresnis automobilis esančių jungiklių, skirtų pagalbiniam trasos personalui, žymėjimas.

Automobilio šonuose esančios smūgio sugėrimo struktūros nuo šiol bus bandomos taikant tolesnį į viršų nukreiptą nustūmimo testą.

Sportinio reglamento pakeitimai

Ikisezoniniuose bandymuose nebebus galima naudoti avarijos testų dar neįveikusių automobilių.

Maksimalus lenktynių laikas bus apribotas iki 4 valandų, taip užtikrinant, kad sustabdytos varžybos nesitęstų iki 8 valandų.

Saugos automobilio fazės metu ratu prieš tai aplenkti lenktynininkai galės susigrąžinti ratą aplenkdami varžovus ir užsiimdami savo pozicijas rikiuotės gale, taip užtikrinant, kad lėtesni automobiliai netrukdys lyderių pakartotino starto metu.

Techninio aptarnavimo zonoje lenktynių sustabdymo metu stovėjusiems automobiliams bus leidžiama stoti į pakartotino starto rikiuotę, užimant sustabdymo metu turėtas pozicijas.

Lenktynininkams nebus leidžiama palikti važiuojamosios trasos dalies be pateisinamų priežasčių, pavyzdžiui, nukertant posūkį apšilimo ar grįžimo į boksus ratų metu kvalifikacijoje, taip taupant laiką ir degalus.

Poziciją ginantiems lenktynininkams nebebus leidžiama grįžti į lenktyninę trajektorija iš jos prieš tai pasitraukus gynybiniais sumetimais.

Sezono metu bus leidžiami vieneri trijų dienų trukmės bandymai.
Visi neapeliuojami teisėjų sprendimai nuo šiol reglamente bus pateikti vieningame sąraše.

Pirmąją lenktynių savaitgalio dieną sportininkas galės naudoti visus gautus padangų komplektus, iki šiol buvo leidžiama tik tris.