Organizacija išmėgino galimą šios problemos sprendimą – priešais sportininko sėdėjimo poziciją įrengtą saugos lanką, kurį specialiai šiems bandymams paruošė „Lotus“ komanda.

Eksperimento metu šalmo kryptimi įvairiais kampais 225 km/val. greičiu buvo paleidžiamas 20 kg svorio ratas. FIA teigimu, saugos lankas puikiai atliko savo paskirtį, nukreipdamas objektą nuo lenktynininko pozicijos. Tiesa, netrukta pastebėti, kad tokio sprendimo atveju sportininkams kiltų matomumo problemų.

Organizacijos tyrimus šioje srityje paskatino 2009 m. įvykiai, kai F-2 lenktynėse nuo kito automobilio atitrūkusi padanga lėmė Henry'io Surteeso žūtį, o Felipe Massa vos neprarado gyvybės į šalmą pataikius kito automobilio spyruoklei.

Kiek anksčiau FIA išmėgino naikintuvus primenančio uždaro permatomo kokpito koncepciją.