„Ferrari“ lenktynininkai varžybų metu atliko po du sustojimus, tuo tarpu „Mercedes“ atstovai – po vieną.

„Po lenktynių girdėjau komentarus, kad mūsų pilotams reikėjo stoti tik vieną kartą, nes tai buvo geresnė taktika. Tokie komentarai prajuokino mane ir inžinierius“, – kalbėjo „Ferrari“ komandos vadovas Maurizio Arrivabene.

„Kad stotum tik vieną kartą, turi save apsaugoti. Mes pasielgėme priešingai, pasirinkome agresyvesnę taktiką. Jei būtume naudoję tokią pačią taktiką kaip ir „Mercedes“, būtume buvę 11 sekundžių lėtesni. Taigi, mes pasirinkome greitesnę taktiką.“

Trečioje vietoje finišavęs S. Vettelis mano, kad jo atstovaujama ekipa šiandien pasiekė maksimalų rezultatą.

„Žinojome, kad kovoti su „Mercedes“ bus sunku. Taip ir buvo“, – sakė S. Vettelis.

„Bet mes puikiai padirbėjome, finišavome trečioje ir ketvirtoje vietose. Tai maksimalus rezultatas, kurį šiandien galėjome pasiekti.“

„Naudojome kitokia taktiką, tad lenktynių pabaigoje turėjome geresnės būklės padangas. Tikėjomės būti greitesni ir pasivyti varžovus, tačiau nebuvome pakankamai greiti.“

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.