2014 metais buvo uždrausta priekiu ir galu sujungta pakabos sistema – FRIC. Ją naudojo ne tik minėta „Mercedes“, bet ir „Red Bull“ bei „McLaren“. Bet po to, kai kelios F-1 komandos kreipėsi į FIA, o pastaroji atliko tyrimus ir sistema buvo uždrausta. Tokį federacijos sprendimą tuomet teigiamai įvertino „Ferrari“, kuri vėl nusitaikė į varžovų išradimus.

Praėjusiais metais vokiečių leidinys „Auto Motor und Sport“ skelbė, kad „Mercedes“ naudoja hidraulinę aukščio kontrolės sistemą. Iki šiol sėkmingai „Sidabrinių strėlių“ naudota hidraulinė pakaba garantuodavo geresnį važiuoklės stabilumą. Pilotai galėjo ne tik agresyviau įvažiuoti į posūkius, bet ir geriau išnaudoti „Pirelli“ padangas.

„Mercedes“ nebuvo vienintelė, kuriai pavyko rasti būdą, kaip pranokti varžovus. Panašią pakabos sistemą pernai naudojo ir „Red Bull“ ekipa.

Artėjant 2017 metų sezonui, „Ferrari“ panoro išsiaiškinti ar panašias sistemas, kurias iki šiol naudojo jos varžovės, bus galima naudoti šiemet. Italų komandos vyriausias inžinierius Simone Resta mano, kad varžovų naudotos sistemos neatitinka taisyklių 3.15 punkto, pagal kurį „bet kuri automobilio dalis, galinti pagerinti aerodinaminį efektyvumą, privalo išlikti nemobili.“

„Ferrari“ sulaukė atsakymo iš FIA. Lenktynių direktorius Charlie Whintingas iš dalies patvirtino, kad sudėtingas pakabos sistemas, kurias iki šiol naudojo „Mercedes“ ir „Red Bull“, bus draudžiama naudoti šiais metais. Bet tai tik FIA delegato nuomonė. Minėtos sistemos iki šiol oficialiai nėra traktuojamos kaip taisyklių neatitinkančios.

Jei „Mercedes“ ir „Red Bull“ jas naudos lenktynėse, tiek „Ferrari“, tiek kitos čempionato dalyvės galės kreiptis į FIA su prašymu patikrinti varžovų techniką ir galbūt anuliuoti jų pasiektus rezultatus.

„Mercedes“ ir „Red Bull“ dabar yra priverstos rinktis vieną iš dviejų variantų: rizikuoti ir toliau naudoti varžovams neįtikusią pakabos sistemą arba ją keisti ir galimai prarasti tam tikrą pranašumą prie kitas ekipas.

Specialistai kol kas spėlioja, kuriai iš dviejų ekipų toks „Ferrari“ įsikišimas pakenks labiausiai. Dar prieš iškylant šiai istorijai į viešumą sklido kalbos, kad „Red Bull“ su įmantria pakabos sistema buvo stipriai pasistūmėjusi į priekį aerodinamikos srityje.