„Antroje sezono pusėje viskas stabilizavosi, tad ėmė dominuoti stipriausios ekipos. Į priekį įsiveržė tos komandos, kurios praeityje ne kartą triumfavo lenktynėse. Manau, jog šiemet dėl pergalių kovos dvi-trys ekipos. „Ferrari“ turi būti viena iš jų“.

F. Alonso nesureikšmina to, jog nedalyvaus pirmuose F-1 bandymuose Cherese (Ispanija). Ispanas nusprendė skirti daugiau laiko fiziniam pasiruošimui.

Pirmi naują „Ferrari“ automobilį išbandys Felipe Massa ir naujas italų ekipos narys – Pedro de la Rosa. Tuo tarpu F. Alonso už naujo automobilio vairo pirmą kartą sės antruose F-1 bandymuose, kurie bus surengti Barselonoje (Ispanija).

„Seksiu įvykius pirmuose bandymuose bei atidžiai peržvelgsiu visą informaciją, kuri atkeliaus iš Chereso. Artimiausias kelias savaites susikoncentruosiu ties pasiruošimu naujam sezonui. Gruodį ir sausį buvau užsiėmęs su komanda. Dar visai neseniai taip pat teko dalyvauti įvairiose veiklose. Taigi, būtų teisinga atsitraukti ir būti pasiruošusiam visu 100 procentų varžyboms nuo Australijos iki Brazilijos“.

„Ferrari“ tikslas - kova rikiuotės priekyje

Italijoje pristatę savo naują automobilį „Ferrari“ atstovai tikisi šių metų F-1 sezone greičiu nenusileisti varžovams ir kovoti rikiuotės priekyje dėl aukščiausių rezultatų.

Pristatymo metu komandos vadovas Stefano Domenicali kalbėjo, jog ekipos nariai turi išlikti realistai ir pasistengti kuo labiau patobulėti iki pirmų naujojo sezono lenktynių.

„Svarbiausias tikslas – F. Alonso ir Felipei Massai paruošti konkurencingą automobilį“, – sakė italas. - Nemanau, jog galime tikėtis automobilio, kuris greičiu pranoks varžovų techniką. Tai būtų tiesiog fantastika. Turime išlikti realistais ir paruošti tokią techniką, kuri būtų tokia pat gera, kaip ir varžovų automobiliai“.

S. Domenicali teigimu, sprendimas paslėpti „nosyje“ esantį laiptelį buvo priimtas siekiant pagerinti automobilio pajėgumą.

„Nusprendėme judėti šia kryptimi, nes norėjome pagerinti pajėgumą. Be to, toks automobilis atrodo gražiau“.

Ekipos lyderis F. Alonso kol kas neskuba girti naujo automobilio ir ragina palaukti pirmų bandymų. Būtent tada ispano teigimu paaiškės ar ekipa sukūrė gerą automobilį šių metų sezonui.

„Skirtumas – dešimtosios sekundės dalys. Jų negalime pamatyti vien žiūrėdami į naują automobilį“, – kalbėjo ispanas. - Kartais nežinai kodėl vieno ar kito automobilio tempas svyruoja. Turime automobilį išbandyti trasoje ir tada žinosime ar jis konkurencingas“.