Ispano teigimu, sporte yra keli dalykai, kurie jam nekelia susižavėjimo dabartine F-1.

„Dėl kelių dalykų šio sporto kryptis mums nėra aiški“, – kalbėjo F. Alonso.

„Tikrai nesu patenkinta dėl kai kurių dalykų. Mes negalime važiuoti ant galimybių ribos. Mes negalime atakuoti tiek, kiek mes to norėtume, nes to padaryti mums neleidžia padangos. Jei spausi per stipriai, jos perkais ir iš karto praras sukibimą. Jei per daug išnaudosi variklį, viršysi nustatytus sąnaudų parametrus.“

„Tam, kad būtum greitas šiuolaikinėje F-1 negali per daug atakuoti ir būti agresyvus. Tačiau tai prieštarauja piloto instinktams. Štai kodėl dabartiniai bolidai nėra tokie įdomūs ir malonūs pilotuoti palyginus su praeityje naudotais automobiliais, kurie buvo sukurti vadovaujantis kitokiomis taisyklėmis. Dabartinė situacija tikrai man neteikia džiaugsmo.“

„Nesakau, kad dabartinius bolidus pilotuoti yra lengva. Bet žvelgiant iš fizinės pusės, pilotui jie tikrai nėra itin didelis iššūkis. Anksčiau, įveikus 10 ratų, tau reikėdavo 2 val. trukmės masažo. Dabar gali nuvažiuoti 150 ratų ir tu būsi vos suprakaitavęs.“

F. Alonso teigimu, jei kitų metų bolidas jam neteiks malonumo, jis apsvarstys galimybes išmėginti jėgas 24 val. Le Mano bei „Indianapolis 500“ lenktynėse.

„Kitais metais pasikeis daugelis dalykų. Tikėkimės, kad malonumas, kurį jauti pilotuodamas bolidą, sugrįš. Tačiau jei pamatysiu, kad sportas toliau juda kryptimi, priešinga tai, kuri man yra maloni, apsvarstysiu kitas alternatyvas.“

„Lenktynės Le Mane labiausiai tiktų mano vairavimo stiliui. Varžybos Indianapolyje yra neįtikėtinos, reikalaujančios radikalių pokyčių. Tačiau aš būčiau atviras galimybei išmokti kažką naujo. Kai tampi F-1 čempionu, tavo karjeroje lieka tik dvi prestižinės lenktynės: 24 val. varžybos Le Mane ir „Indianapolis 500“.

Tai idėja, kuri ateityje galėtų virsti realybe.“

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.